  • Data: 2022-06-27 15:19:08
    Temat: Re: 2.5" NASy domowe z WiFi 5 GHz
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" 170jw2494f1ie.16ovbww0xxl2t$....@4...net

    > Zawsze możesz tam na sankach dać dwa 2,5" i dwa bezpośrednio.

    Szkoda miejsca i szmalu na sanki.
    [niby sport to zdrowie, ale latem na sanki?...]

    W wolnej chwili namaluję w SVG obudowę na pięć 2.5"?
    Może i bym namalował, ;) ale SVG nie daje 3D -- a co
    gorsza, nikt mi tego nie wytnie czy wyciśnie bądź odleje...

    Pięć HDD stojących pionowo obok siebie i obok płytki
    z elektroniką. Tylko aluminium [lepiej być z aluminium,
    niż mieDŹ finansowe trudności] i rzecz jasna elektronika
    oraz dyski z wkrętami.

    A B C D E
    .-------------------------.
    | ,~~~~,~~~~,~~~~,~~~~. |
    | .-. .-. .-. .-. .-. |
    | |D| |D| |D| |D| |e| |
    | | | | | | | | | |k| |
    | | | | | | | | | |n| |
    | | | | | | | | | |i| |
    | | | | | | | | | |k| |
    | | | | | | | | | |a| |
    | | | | | | | | | | | |
    | | | | | | | | | |N| |
    | | | | | | | | | |A| |
    | |*| |*| |*| |*| |S| |
    | |_| |_| |_| |_| |_| |
    'U-----------------------U'

    Można dorzucić moduł ;) na akumulator?
    Niby tak, ale czy warto? Bez WiFi nie pociągnie a chcę to
    podłączyć via WiFi AC 867 Mb/s czy jak kto woli 1200 Mb/s.
    Niby może mieć Ethernet 1 Gb/s, ale u mnie to tak sobie
    przydatne; USB_3 czy USB_C niby też może mieć, ale wolę
    jednak WiFi AC lub WiFi AX.

    Małe, bez miejsca na 3.5", z małym zasilaczem (HDD nie muszą
    startować jednocześnie -- można zadbać, by odpalały kolejno)
    i bez wentylatora, ale być może ożebrowane na zewnątrz...

    Ostatecznie można zasilić via USB -- które by też mogło pracować jako port USB.

    --