  • Data: 2022-06-24 23:45:08
    Temat: Re: 2.5" NASy domowe z WiFi 5 GHz
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel" t8b2qt$1797$...@g...aioe.org

    > Ten Ethernet też szybki, bo 1Gb/s daje zwykle
    > zdecydowanie mniej niż 100 MB/s ciągłego transferu.

    > WiFi AC daje 5Gb/s -- to więcej niż Ethernet 1 Gb/s FD.

    + WiFi AX daje 5Gb/s -- to więcej niż Ethernet 1 Gb/s FD.

    > : Podsumowanie było takie, że firmy
    > : wyprzedają złom elektroniczny z piwnic,

    > Ty tak podsumowałeś czy ktoś inny?

    Przypadkowo znalazłem -- Ty uważałeś, że
    Ethernet 100 Mb/s nie ma sensu dla WiFi AC1200.

    > WiFi ax daje 5Gb/s -- to zdecydowanie szybciej niż 100 MB/s...

    -=-

    Wszystkie 3 niedawno kupione dyski pracują poprawnie,
    choć szału w zapisie (zwłaszcza na końcu dysku) nie ma.
    64W10 startujący z talerzy, ale mający do swej dyspozycji
    dwa niezależne HDD i jeden RAMdysk (na tymczasowe śmieci)
    pracuje spokojnie, bez lagowania, także podczas aktualizowania,
    choć przesuwanie partycji 300GB (akurat teraz w tle) trwa bardzo
    długo. :) (w niczym ta długość nie przeszkadza -- o ile nie jest
    potrzebne szybkie przesunięcie, ale czy tak bym przesuwał na SSD?...)

    Jeden z tych 64W10 ma też do swej dyspozycji SSD NVMe, ale słabo
    z tego korzysta -- na SSD mam różne użyteczne programy, które na
    talerzach pracują zbyt wolno a które nie aktualizują się nieustannie.

    Na tymże SSD mam też jedną (już leciwą) kopię 64W10 -- w sumie
    mam 5 kopii 64W10 na tym laptopie. Mogę wystartować z dowolnej.

    --