  • 31. Data: 2023-09-30 11:37:56
    Temat: Re: 3 osoby spłonęły
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 29.09.2023 o 15:34, Janusz pisze:
    > kijanka zmieniała z lewego na prawy

    Tam są trzy pasy plus awaryjny. KIA skrajnym lewym jechała?

    Robert

  • 32. Data: 2023-09-30 14:26:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Tam są trzy pasy plus awaryjny. KIA skrajnym lewym jechała?
    Jakby jechała np środkowym to chyba był dał rady ją minąć z lewej?
    A jak widać tak nie było czyli jechała lewym.

    --
    Janusz

  • 33. Data: 2023-09-30 16:15:17
    Temat: Re: 3 osoby spłonęły Warsztat Mobile Coders
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.09.2023 o 10:06, PiteR pisze:
    > in <news:uf8ip6$4oi$1$Janusz@news.chmurka.net>

    > czy ubezpieczalnie pobierają oświadczenie samochód nie ma zmian?
    > teraz automatycznie nie powinien dostać żadnego odszkodowania i bulić
    > renty rodzinie.

    > wg mnie to samochody powinny mieć limit ceny np 40 tys funtów i
    > elektroniczny limit prędkości 200km/h bo powyżej tej ceny to wybryk i
    > marnowanie zasobów planety. Kto oglądał megafabryki to wie jak
    > skomplikowane i pracochłonne są takie mocne samochody.

    A ja uważam, że głupich trzeba rejestrować i nie dawać im pisać na grupy
    dyskusyjne :-)

  • 34. Data: 2023-09-30 16:20:55
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 30.09.2023 o 16:15, io pisze:

    > A ja uważam, że głupich trzeba rejestrować i nie dawać im pisać na grupy
    > dyskusyjne :-)

    Zaproponuj w takim razie co można zrobić, aby uniknąć tego typu zdarzeń
    w przyszłości. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 35. Data: 2023-09-30 17:29:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uf9aho$2as6u$1@news.icm.edu.pl>
    user io pisze tak:

    > A ja uważam, że głupich trzeba rejestrować i nie dawać im pisać na
    > grupy dyskusyjne :-)

    zarejestrowany już jesteś? jako grupowy głupek nie miałeś pewnie
    problemu i wszystko poszło gładko.

    Jesteś za Polexitem żeby jeździć 253km/h?
    Wyprowadź się do RaSSiji do podobnie myślących.

    Tu jest Europa tu się myśli na przyszłość.
    Jak barany nie rozumieją to zakłada się im ogranicznik prędkości plus
    telefon do pracodawcy. I to działa.

    Ciekawe ile płacił w Polsce OC bo tutaj mógłby zabulić z 5000 funtów.
    Już następnego OC nie wykupiłby bo jest na kierowcę.

    W Polsce nie ma potrzeby jeździć 200km/h a Niemcy powinni przemyśleć
    prędkość na autostradach czy nadal pomoże im w promocji przemysłu
    samochodowego jak umarłemu kadzidło.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 36. Data: 2023-09-30 17:38:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uf9ajj$hs7$1$Dykus@news.chmurka.net>
    user Dykus pisze tak:

    > Witam,

    > Zaproponuj w takim razie co można zrobić, aby uniknąć tego typu
    > zdarzeń w przyszłości. :)

    w Anglii takich mongołów trochę temperuje strach
    przed niewykupieniem OC. Nikt mu nie sprzeda OC.

    Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi.

    I chujek jak tęskni za jazdą to może sobie w Tesco
    porozwozić towar vanem.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 37. Data: 2023-09-30 19:24:45
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.09.2023 o 16:20, Dykus pisze:
    > Witam,

    > Zaproponuj w takim razie co można zrobić, aby uniknąć tego typu zdarzeń
    > w przyszłości. :)

    A jakich? Że ktoś pojechał 250? To jest przejaw swobód obywatelskich,
    które należy chronić. Nie da się zapobiec nadużyciom, można je tylko
    piętnować. Tu jeszcze nie wiadomo czy doszło do jakiegoś nadużycia.

  • 38. Data: 2023-09-30 20:04:04
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.09.2023 o 17:29, PiteR pisze:
    > in <news:uf9aho$2as6u$1@news.icm.edu.pl>

    > zarejestrowany już jesteś? jako grupowy głupek nie miałeś pewnie
    > problemu i wszystko poszło gładko.

    ... a wszystko to bo ciebie kocham.

> [...]

    > W Polsce nie ma potrzeby jeździć 200km/h a Niemcy powinni przemyśleć
    > prędkość na autostradach czy nadal pomoże im w promocji przemysłu

    Ooooczywiście, my mamy największe doświadczenie w budowaniu autostrad,
    znakowaniu ich, dróg w miastach i w ogóle.

  • 39. Data: 2023-09-30 20:51:10
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 30.09.2023 o 19:24, io pisze:

    > A jakich? Że ktoś pojechał 250? To jest przejaw swobód obywatelskich,

    Ale czyich? Tych którzy zginęli, czy tego co poganiał 250?
    Głupoty piszesz. Zapieprzanie w nocy 250 i stwarzanie zagrożeń na drodze
    to nie jest przejaw swobód. To jest przejaw braku zdrowego rozsądku i
    właściwej oceny swoich umiejętności. Delikatnie mówiąc.

    > które należy chronić.

    Tak, ale to zachowanie zdecydowanie wykracza poza ramy swobód. Chronić
    to należy tych, którzy przestrzegają prawa. Tym, którzy go nie
    przestrzegają, należy swobody odebrać.

    Jak to było - Twoja wolność kończy się tam, gdzie zaczyna moja. Jadąc
    drogą mam prawo oczekiwać przede wszystkim tego, że inni również będą
    przestrzegać przepisów. I na takie ryzyko się godzę, podróżując samochodem.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 40. Data: 2023-09-30 23:05:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uf9nuo$2bqei$1@news.icm.edu.pl>
    user io pisze tak:

    > Ooooczywiście, my mamy największe doświadczenie w budowaniu
    > autostrad, znakowaniu ich, dróg w miastach i w ogóle.

    idz przewietrz się, pojeździj sobie tym tuk tukiem :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem