  • Data: 2022-01-04 16:06:46
    Temat: Re: 4000K
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, o co chodzi z brytyjskim designem. Dobierz sobie moc żarówek
    > do potrzeb,

    Chodzi mu o to, że jak w salonie powiesi coś z 3 czy 4 lampami to może
    chcieć na pół gwizdka gdy ogląda TV albo zapalony komplet jak siedzi
    przy wódce ze znajomymi.

    Są żyrandole gdzie są dwa obwody i wystarczy je rozdzielić. Przy czym
    producent i tu potrafi dać ciała. Tam gdzie miałem 3 sztuki były dwa
    lewe i jeden prawy zamiast środkowy/skrajne. Poprawiłem. Albo am 8 sztuk
    na obręczy a połączone jest 3 i 5 po kolei. Planowałem też poprawić ale
    okazało się że tu już tak fajnie się nie da.

    Niestety z typowo LED'owymi nie widziałem nic na 2 obwody bo zasilacz
    jest jeden. Co najwyżej ściemniacz na pilota wbudowany.

    --
    Irokez