eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4e rometRe: 4e romet
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!szmaragd.futuro.pl!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 19 Oct 2012 21:49:18 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    SUSE/3.1.11 Thunderbird/3.1.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 4e romet
    References: <k5ramc$1hd$1@usenet.news.interia.pl>
    <k5rs3d$umt$1@usenet.news.interia.pl>
    <50817fb9$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <k5s7fe$ho1$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <k5s7fe$ho1$1@usenet.news.interia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <5081aebe$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    X-Trace: 1350676158 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26681 85.198.212.230:51622
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469257
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.10.2012 20:51, Pawel O'Pajak pisze:
    >
    > Powitanko,
    >
    >> 5kW i to jeszcze na prąd przemienny - całkiem fajny silnik!
    >
    > No wlasnie sie zastanawiam, czemu stosuje sie AC? W koncu stalym
    > znacznie prosciej sterowac.
    > Ten w 4E jest bezszczotkowy.
    wbrew pozorom, w AC łatwiej jest zrobić płaską charakterystykę. Właśnie
    w wielu konstrukcjach z DC wymagana jest skrzynia biegów.

    >> Z drugiej strony, tak się dzieje jak niema
    >> konkurencji.
    >
    > Oj jest, od firm przerabiajacych klasyczne samochody na elektryczne, po
    > budowe od poczatku.
    JEdnak, gdyby jakaś firma zdecydowała się na hurtowy zakup/montaż
    silników, sterowania, akumulatorów - ceny spadłyby mocno. JA bym sobie
    życzył silnik w piaście. wystarczyłoby 1kW w tylne koło w normalnej
    osobówce i masz hybrydę za parę tyś.

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: