  • Data: 2022-05-04 23:24:49
    Temat: Re: +69
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2022 o 23:06, Shrek pisze:

    > To w końcu latasz te 250 po autostradach czy jednopasówkach? :P

    A musisz drążyć? :D

    > Do zapierdalania nie jest zły. Do winkli i funu z jazdy jest zły:P

    Ja bączków na autostradzie nie kręcę :D

    > Zwłaszcza jak zapiedalasz powyżej 300:P

    No nie, nie myl prędkości z mocą i wyprzedzaniem. Jak mam mułem
    wyprzedzać przez 20 sekund to wolę wyprzedzać przez 5 sekund lepszym.

    > Moc to nie wszystko - mi się fajniej jeździło 136 konnym accordem niż
    > 210 konnym vovlo z 5 cylindami automatem i obrotami jak w dizlu. Przez
    > jakiś czas jeżdziłem służbowo starą bo starą ale e klasą z 4,5 litrowym
    > dizlem. To był dopiero nudny samochód - czy 50 czy 150 wrażenia podobne.

    Masa panie, masa!

    Obecnie jeżdżę (najczęściej) KIAnką o masie 2,3T z mocą 180KM
    (Carnival/chip/automat). Nie wiesz co się dzieje, kiedy masz to
    wyhamować z prędkości >200 :>

    Tarcze płoną, oczy wypadajo, ABS nakurwia, i szukasz przełęczy do
    dziury/luki bo Ci się pas lądowania kończy :D

    Horror. Dlatego się aż tak bardzo nie rozpędzam tym autobusem :D Max to
    140km/h

    Ale uwielbiam napierdalać Mitsu, podrasowanym. Lekkie i szeeeerokie.
    Masa 800kg. Znacznie lepiej mi się nim jedzie niż Beemką czy nawet
    Porsze 600KM.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>