  • Data: 2020-12-09 15:27:27
    Temat: Re: 9hpln
    Od: Eneuel <e...@g...cm> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziś na Allegro jest Poco X3 za 847 (czy jakoś podobnie) pln z VAT...

    > Poco X3 ma SD732G i hybrydowy slot SD/SIM;
    > wg Xiaomi ma DF GNSS, choć nie ma Galileo.

    Nie ma DF, ale ma Galileo -- wymacane przez ,,obcokrajowców''.

    > 5170 mAh (czy jakoś podobnie) i 120 Hz odświeżania ekranu.

    > RN9P ma nieprzyjemne położenie głośnika -- gdy trzymam lewą

    X3 chyba ma głośniki stereo.
    I chyba ma 3 sloty -- 2 na SIMki + 1 SD.
    (nie jest to hybryda -- jedynie widziałem fotkę ramki)

    Czyli X3 jest lepszy od RN9P pad każdym względem -- ciekawe,
    czy na plecach też ma GG5.

    Nie twierdzę, że żałuję wyboru, ale zapewne bym wybrał inaczej, mając
    naraz oba do wyboru. Obiektyw makro w RN9P ma 5MP, zaś w X3 -- 2MP.

    > Nie narzekam na nawigację -- po Asusie Maxie chyba każdy
    > telefon pod tym względem jest dobry!!! Ale wolałbym mieć
    > i Galileo i DF.

    > Może Xiaomi da jakąś łątkę na RN9P i będę miał w nim DF GNSS?

    Fajnie by było... Idzie A11 i MIUI12...

    -=-

    Dziesiątki filmów o recenzji -- niemal nikt nie wspomina
    o Galileo i DF GNSS... Raptem jedno forum znalazłem...
    Oczywiście polskojęzyczne!!! ;)
    https://forum.xda-developers.com/t/galileo-on-pockmo
    -x3-nfc.4167515/

    -=-

    Nie wiem, jak w tym czytniku wydłużyć linijki, by nie łamały się
    [psychicznie?] zbyt szybko...

    --
    Ene