    From: Eneuel <e...@g...cm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 9hpln
    Date: Sun, 10 Jan 2021 10:38:45 +0100
    <5fcd29f8$0$556$65785112@news.neostrada.pl> <rqq3r5$2kb$1@gioia.aioe.org>
    <rrgqus$1p5i$1@gioia.aioe.org> <rri0cr$58c$1@gioia.aioe.org>
    <rrp7ed$18p9$1@gioia.aioe.org> <rrq5l9$1lhd$1@gioia.aioe.org>
    <rru4pm$ms$5@gioia.aioe.org> <rs6vkt$14et$1@gioia.aioe.org>
    <rsckfb$cil$1@gioia.aioe.org> <rsf2qs$11mp$4@gioia.aioe.org>
    <rsj1c9$1duc$1@gioia.aioe.org> <rsn08e$i34$3@gioia.aioe.org>
    <rsr3tc$7ga$1@gioia.aioe.org> <rss9f8$djd$3@gioia.aioe.org>
    <m...@p...waw.pl> <rstt66$k3o$1@gioia.aioe.org>
    <m...@p...waw.pl> <rt33a2$1335$1@gioia.aioe.org>
    <m...@p...waw.pl> <rt7mo0$16c4$1@gioia.aioe.org>
    <m...@p...waw.pl> <rtbdpq$1vhu$1@gioia.aioe.org>

    Eneuel pisze:

    > Raczej znanego -- wolał nie lądować po omacku... Był tuż przed pasem na
    > bezpiecznej wysokości, pewny swego położenia i zszedł nisko, by zobaczyć
    > pas pomimo mgły a (jak wyżej napisałeś) sekunda lotu to kilkadziesiąt
    > metrów przed siebie, więc schodzenie w dól (nawet ze 100 metrów) musi
    > przesunąć lądowanie o kilometr czy dalej...

    http://solidarni2010.pl/33064-swiadectwo-artura-wosz
    tyla-jak-niszczono-pilotow-po-10-iv.html

    moje minimum, jak i lotniska wynosiło 100m podstawy chmur
    z widzialnością 1000m. Decyzję o zniżaniu się poniżej wysokości
    decyzji i lądowaniu podjąłem po uzyskaniu kontaktu wzrokowego
    ze światłami podejścia i ziemią zanim samolot osiągnął wysokość
    minimalnego zniżania dla tego lotniska równą 100m nad poziomem
    lotniska przed osiągnięciem pozycji na ścieżce nad BRL (Bliższa
    Radiolatarnia, która oddalona była od progu pasa 1100m).

    Co takiego złego w moim opisie?

    Krzysztof Halasa pisze:

    K> ... poniżej dupuszczalnej wysokości minimalnej - zapewne znacznie
    K> poniżej i przy panującej kilkukrotnie mniejszej widoczności poziomej
    K> niż minimalna.

    Ilokrotnej?

    --
    Ene