  • Data: 2020-07-10 12:48:54
    Temat: Re: AMD 3900X
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-09 o 22:14, heby pisze:

    > Nic nie rozumiem. Jeśli coś liczysz to to się *musi* zrównoleglić do
    > AKURAT 12 rdzeni w jednym CPU? To cecha algorytmu? A nie może to być coś
    > znacznie tańszego, ale np. dwuprocesorowego, gdzie sumarycznie wyjdzie
    > szybciej niż jeden drogi cpu?

    > Jeśli się dobrze rozprasza, to nie lepiej było by brać kilka komputerów?

    A liczyłeś koszty czy liczysz na drapane?
    Potrzebujesz 12 rdzeni, bierzesz 6 komputerów 2 rdzeniowych.
    I płacisz za 6 procesorów, 6 płyt głównych, 6 zasilaczy,
    6 obudów i 6 dysków, 6 zestawów pamięci i 6 diabli wiedzą
    co jeszcze. Przy porównywalnym taktowaniu rdzenia takie mnożenie
    kompów nie ma prawa wyjść taniej niz jeden drobi ale szybki i
    wielordzeniowy.