  • Data: 2009-02-11 21:03:56
    Temat: Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Feb 2009 20:13:15 +0000, Michal Lukasik
    <m...@t...pl> wrote:

    >Miałbym pytanie odnośnie tego co dostaje się w komplecie prócz netbooka?
    >Do SAMSUNGa dostajesz całkiem ładne etui/pokrowiec, OS i dodatkowe
    >oprogramowanie na płytach CD (może wydawać się chybione przy
    >"beznapędowcu", ale IMO to wielki plus).

    Dostajesz dokładnei to samo: etui, płytkę z systemem. Dodatkowo
    dostajesz konto EEE Storage - 10GB na pliki na serwerach Asusa. Z
    aplikacji dostajesz MS Works, Star Office i WinDVD.

    >Miałbym też pytania odnośnie pierwszego uruchomienia ASUSa. Czy zapyta o
    >utworzenie dodatkowej partycji (prócz tej systemowej)? Czy oprogramowanie
    >prawidłowo działa na koncie bez praw administratora?

    ZTCP to dysk jest podzielony na 2 partycje po 80GB. Pytanei o
    oprogramowanie jest dośc dziwne - to akurat nie zalezy od platformy
    sprzetowej. Z kompem masz XP Home choc ja dosc szybko zaoralem i jest
    tam w tej chwili EEEbuntu.

    Zdrowko