  • Data: 2009-01-01 13:36:42
    Temat: Re: AT91SAM7 i sterowanie układem 5V
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin E. Hamerla wrote:
    > Moze ja czegos tu nie rozumiem, ale nie mozna zasilania do tych
    > pullupow doprowadzic przez klucz tranzystorowy sterowany resetem?

    Powoli. SAM7 ma wbudowane pullupy do 3.3V. Po resecie są automagicznie
    załaczane. Niestety w tym samym momecie na pinie podaje "silne 5V".
    Efektem czego przez pullup z 5V do 3.3V płynie prąd prawdopodobnie
    podnosząc napięcie 3.3V wyżej, powyżej specyfikacji. W dokumentacji
    piszą o tym, ale nie piszą co z tym zrobić poza sugesią żeby wyłaczyć.
    Mnie interesuje na ile szybko muszę to zrobić żeby nie uszkodzić
    elementów układu zasilanych 3.3V zbyt wysokim napięciem. I czy w ogóle
    warto się tym przejmować, może >3.3V przez chwile niczego nie popsuje.