  • Data: 2009-01-01 21:15:50
    Temat: Re: AT91SAM7 i sterowanie układem 5V
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Bialy pisze:

    > Jaką linią? Gdzie? Rezystory są wewnatrz scalaka. Jeśli chodzi o "silne
    > 5V" -> PIN to mogę, ale to ostateczność.

    Między "silne 5V" a pin. Nie rozumiem czemu to ma być jakaś ostateczność?

    > Super, z pewnych względów (cenowych, dostępności) wole SAM7. Ale z
    > chęcią dowiem się czy jest konkurencja około ~50MHz/64k SRAM/256k FLASH.

    Wejdź sobie na strony NXP i ST, spora liczba ARMów pasuje pod te
    parametry. ST ma już w normalnej ofercie Cortexy, do tego mają fajny
    patent z regulacją czasu narastania sygnału na wyjściach. Kupić można
    bez problemu w detalu i w hurcie.

    http://www.st.com/mcu/inchtml-pages-stm32.html
    http://www.standardics.nxp.com/products/mcus/arm7/pa
    rametric/?code=256~512&ramkb=64~1024