  • Data: 2009-01-04 10:34:14
    Temat: Re: AT91SAM7 i sterowanie układem 5V
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Dybkowski wrote:
    > Akcelerację Javy (Jazelle) mają praktycznie wszystkie atmelowe
    > ARM926EJ-S czyli np. AT91SAM9260.

    Tak wiem, ale AVR32 wyglądają również nieźle, dlatego sie na razie
    rozglądam.

    > ani zmieniać ulubionego producenta.

    To nie argument. Agumenty które mnie interesują:

    a) montowalne na 2 warstwach

    b) mozliwość podpięcia pamięci z współczesnego PC (a więc taniej).

    c) Java w hardware.

    d) do dostania w detalu w mięsnym na rogu.

    e) być może z portem linuxa (ale niekoniecznie).

    No ja wiem, że tak to tyko ...

    PS. Widział ktoś akcelerację sprzetową dla maszyny .NET gdziekolwiek?