  • Data: 2009-01-04 20:16:47
    Temat: Re: AT91SAM7 i sterowanie układem 5V
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Bialy pisze:

> [...]
    [...]
    > Agumenty które mnie interesują:
    > a) montowalne na 2 warstwach

    Chcesz wydajny procek i taki warunek? Od razu sobie odpuść.
    Nawet kobyły w TQFP206 (a'la AT91RM9200) ciężko jest upchnąć sensownie
    na płytce 2-warstwowej. Przecież 4-warstwowe nie są takie drogie (patrz
    np. oferta Technoservice "TS'ka").

    > b) mozliwość podpięcia pamięci z współczesnego PC (a więc taniej).

    SDRAM jest całkiem współczesny. A że kupisz w postaci scalaka a nie
    modułu DIMM (wymagającego dodatkowo kupienia podstawki) - to chyba tym
    lepiej, bo mniej miejsca zajmie na PCB. Większość ARM9 oraz wszystkie
    AVR32 obsługują SDRAM'y.

    > d) do dostania w detalu w mięsnym na rogu.

    Jassne. Czyli cały post należało opatrzyć emotikonem ;-) ?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/