    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: AVR po latach
    Date: Fri, 19 Nov 2021 22:11:17 +0100

    On 19/11/2021 22:00, Marek wrote:
    > Zmienił się. Pisałeś niedawno pod pseudonimem Sebastian Biały, teraz
    > heby. Czemu już nie S. Biały?

    To nie był pseudonim.

    Mój serwer newsowy został zamknięty i nie udało mi się przekonać
    eternal-september do prezentacji mojego pełnego podpisu, z jakiejś
    przyczyny wycina początek maila i to jego prezentuje części ludzi. Ja
    sam widzę poprawny podpis "Sebastian Biały" na grupach, w tej chwili,
    inni nie. Prawdę mówiąc byłem pewny że działa, aż mi ktoś nie zwrócił
    uwagi kilka miesiący temu, że widzi inaczej.

    Jak znajdę chwilę to to ogarnę, ale prawda jest taka, że "heby" było od
    zawsze, więc może to powinno zostać. Nijak anonimowy nie jestem.