eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAdata SU900 znika z systemu - kończy się? › Re: Adata SU900 znika z systemu - kończy się?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news-out.netnews.com!newsi
    n.alt.net!fdcspool2.netnews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.
    com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwin
    ds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: u...@k...art.pl
    Subject: Re: Adata SU900 znika z systemu - kończy się?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <s66daj$12p5$1@gioia.aioe.org> <s66gt8$8gm$1$pioruns@news.chmurka.net>
    <s66n9j$997$1@gioia.aioe.org> <s66uns$g3p$1$pioruns@news.chmurka.net>
    <s6704k$gtp$1$pioruns@news.chmurka.net> <s67eu0$1jre$1@gioia.aioe.org>
    <s67kr7$sdj$1$pioruns@news.chmurka.net> <s67qip$1jbc$1@gioia.aioe.org>
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Organization: krystek.art.pl
    Date: Wed, 28 Apr 2021 17:45:35 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.10.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <s67qip$1jbc$1@gioia.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 39
    Message-ID: <6089831f$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.231.6.113
    X-Trace: 1619624735 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 560 109.231.6.113:54679
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2938
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1271305
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-04-27 o 03:49, Tomaszek pisze:
    > W dniu 2021-04-27 o 02:11, pioruns pisze:
    >
    > Sprawdziłem i okazało się, że to prawie 2 lata już minęło od tego czasu.
    > I jakoś do tej pory działał na tym co ma nie robiąc problemów.
    >
    > Zobacz tez czy masz aktualizacje do BIOSu
    >
    > Nie ma nowszej wersji. Mam najnowszą.
    >
    > moze cos sie da poprawic
    >> z obsluga SATA, AHCI czy ogolnie storage. Zrob tez memtest.
    >
    > Jest natomiast nowy firmware do dysku (nowszy niż ja mam) Ale cykora
    > mam:) Oczywiście musiałbym zrobić obraz całego dysku i wtedy dopiero
    > cokolwiek bym zaryzykował:)
    Na początku tego roku instalowałem dysk SSD 500 GB na NVMe - SAMSUNG Evo
    970. Była to kopia dysku talerzowego 500 GB z systemem Windows 10.

    Komputer działa na tym dysku, ale... jakiś czas temu zainstalowałem
    program SAMSUNG Magician, by sprawdzić dokładniej parametry dysku. No i
    po instalacji programu i jego uruchomieniu, gdy chciałem sprawdzić różne
    szczegółowe parametry dysku program napisał mi w komunikacie:

    "Szczegółowe dane na temat dysku dostępne są jedynie, gdy dla tego dysku
    zainstalowany jest sterownik Microsoft lub SAMSUNG."

    Dysk podłączony jest w nie takim znowu starym komputerze biurowym DELL
    OptiPlex z prockiem i5-6500, a na płycie obsługiwany jest przez
    sterownik Intela dla płyty głównej (wszak to dysk NVMe).

    Tak więc, prócz firmware dysku, winny może być również sterownik
    (chociaż u Ciebie to dysk na tasiemce, ale może jakiś dedykowany
    sterownik dla tego dysku ADATA również jest oferowany przez producenta).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: