  • Data: 2010-05-27 20:36:00
    Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06 - plakat
    Od: Szwed <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam w dupie opłaty autostrady - nie jeżdżę.

    Ja motocyklem po autostradzie również nie jeżdżę. Mój nie za bardzo się
    nadaje na te prędkości.
    W akcji uczestniczę, bo z jednej strony walczymy o te głupie opłaty, ale z
    drugiej jest to wstęp do innych rzeczy, o które chcemy zawalczyc.
    Między innymi bus-pasy, wygodną jazdę między samochodami, możliwosc wjazdu
    do stref ograniczonego ruchu, równą nawierzchnię przed skrzyżowaniami i
    kilka innych rzeczy.
    Do tej pory motocykliści w zasadzie nie upominali się o swoje prawa (kiedyś
    coś tam było o śliskiej farbie na ulicach). Rowerzyści przez upierdliwe
    "masy krytyczne" wyrobili sobie przez kilka lat takie lobby, że teraz mają
    coraz więcej praw. I jakoś się nie boją "zemsty katamaraniarzy".

    > A z innej beczki - śmieszy mnie podejście - przyjedźmy do W-wy,
    > podpalmy opony, pokażmy, że jest nas dużo i rozwiążemy problem.

    A czytałeś co przysłałem w poprzednim moim poście?
    Osoba wysoko postawiona w ministerstwie powiedziała jednemy z kolegów z
    motoautostrady, że motocykliści to grupka mała, nieznacząca,
    niezorganizowana i nie ma co się z nami liczyc.
    Niestety nasi prymitywni politycy za grupy zorganizowane i znaczące uważają
    wyłacznie tych, którzy zrobią burdel pod Sejmem. Wiec musimy się dostosowac
    do ich poziomu...

    > Jeśli
    > komuś zależy i drukuje plakaty, pisze elaboraty w necie, to proponuję
    > przekuć ten zapał w coś konstruktywnego - inicjatywę ustawodawczą,
    > która jest/ma być skutecznym wpływaniem na decyzje Sejmu.

    Zdajesz sobie sprawę ile to roboty zebrac 100tyś podpisów? Żeby tyle
    zebrac, trzeba by np. w Warszawie zebrac 10tyś. Weź znajomych, idźcie i
    zbierzcie, to my zbierzemy w Krakowie.
    A nawet jak zbierzemy, to posłowie mogą ustawę odrzucic i co?
    Ktoś musiałby tą ustawę też napisac. Znasz chętnych? Bo ja się na prawie
    nie znam.

    pozdr
    Szwed