  • Data: 2010-05-27 20:45:57
    Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06 - plakat
    Od: WITO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Maj, 22:36, Szwed <w...@n...pl> wrote:
    > pozdr
    > Szwed

    Zgadzam się z kolegi argumentacją. Z jednym wyjątkiem - nie uważam,
    żeby manifa cokolwiek zmieniła. A argument o innych poza
    autostradowymi "polepszaczami" typu buspasy trafia do mnie dogłębnie,
    tym bardziej żałuję, że będziemy tylko masą wkurwiających innych
    zawalidróg...

    Wierzę, że wśród motomaniaków są prawnicy, a ustawa o specjalnych
    prawach jednośladów mogłaby objąć również tych na rowerkach... śp.
    Mec. Wende niestety nam tej ustawy nie napisze, ale myślę, że jest
    tutaj, lub gdzieś indziej wśród motocyklistów nie jeden prawnik, albo
    nawet szef kancelarii... Mało tego jest kilku polityków, którzy
    przyznają się do jazdy na moto - nie pamiętam dokładnie, ale na pewno:
    Jan Krzysztof Bielecki... Może to dobry trop, może pomogą?

    A podpisy... 100 tys. to dużo. Ale jak nas nie ma conajmniej 50 tys.
    (bo drugie tyle można zdobyć przy okazji, żona, mama, kot) , to po
    ch... ludziom głowę zawracać?

    pzdr
    WITO