  • Data: 2021-11-30 22:43:52
    Temat: Re: Aktywny split sygnału RGB
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/11/2021 22:39, LordBluzg(R) wrote:
    > Ale że co Ci się nie podoba w takim pudełku, poniżej?
    > https://sklep.delta.poznan.pl/konwerter-do-monitorow
    -komputerowych-vga-1920f_l1_p12520.html

    To, że nie przełacza się automatycznie pomiędzy VGA i PAL, co oznacza
    przepinanie kabli za każdym razem, kiedy komputer zmieni parametry
    sygnału (a robi to kilkukrotnie podczas startu np.).

    Ponadto mam to (identycznie wyglądające) pudełko do innych źródeł (i
    kilka innych konwerterów).

    Zastosowany tam algrotym deinterlace urąga pracy zaliceniowej kiepskiego
    studenta. Nie nadaje się do niczego poza oglądaniem filmów.