eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAku do UPSRe: Aku do UPS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.4.73.210.ne
    oplus.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Aku do UPS
    Date: Fri, 29 Aug 2025 10:31:36 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <14999059anmzl.kg3224pz676p$.dlg@40tude.net>
    References: <108alrl$kd8$1@news.chmurka.net> <108h6o6$p47$1@news.chmurka.net>
    <108kl0b$n9f$2@news.chmurka.net> <108kpms$pu$1@news.chmurka.net>
    <wl2ciekair24$.1kqvpj5lxm6ik$.dlg@40tude.net>
    <108ktkh$8be$1@news.chmurka.net>
    <6nxmqefmn5c.18p4czz78861f$.dlg@40tude.net>
    <108kurt$aco$1@news.chmurka.net>
    <odolm2c08kzp$.1kpirtzsoqfte.dlg@40tude.net>
    <108miao$59g$1@news.chmurka.net>
    <ph1dra92onfi$.6aze3bcl1ql5.dlg@40tude.net>
    <108nu9g$hb2$1@news.chmurka.net>
    <j...@4...net>
    <108qa0s$out$1@news.chmurka.net>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="83.4.73.210.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.73.210";
    logging-data="650"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:fGQBh7tocaEbBzuUbyO1xq+SsY4=
    sha256:WSzeKS/zxPD+vYwFVZ749TPdbKDqCa+kHD4++JnHiN4=
    sha1:0VA5MH4s2FYDEmlTT3/r1AEmWAY=
    sha256:h4zDhgIu66WzlMD582oKJ6Z/Uy8Mldd9/STezHdhmAw=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:799149
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 28 Aug 2025 21:17:23 +0200, ʅǝxᴉꓒ®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 28.08.2025 o 08:56, J.F pisze:
    > Dobra, nie załapałeś.
    >> A ciekawe, ile ma akumlator w samochodzie.
    >> Np w czasie postoju z włączonym silnikiem,
    >> albo po parkowaniu w gorący, słoneczny dzień,
    >> albo po takim parkowaniu, jak to samochĂłd z akumulatorem w kabinie.
    > W samochodzie obecnie ECU ma za zadanie ładować aku znacznie mniejszym
    > prądem przy wyższej temperaturze. Wiem, bo zamontowałem sobie woltomierz
    > LED i to widzę. W zimne dni mam napięcie 14,2V a w ciepłe 13,8. Auto
    > stare ale już to miało zaimplementowane :)

    OK, moĹźe tak ma.

    Ale mnie ciekawi jaka jest temperatura tego akumulatora, gdy
    -jest pod maską, a tam słoneczko mogło nagrzać w czasie postoju,
    a i silnik gorący jest pod maską w czasie jazdy,

    -jest w kabinie, a słoneczko parzyło.

    Tak czy inaczej - moje UPS mają nawet mniejsze napięcia, a nie
    pomogło.


    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: