eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAku do UPSRe: Aku do UPS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.77-252-238-139
    .static.ip.netia.com.pl!not-for-mail
    From: ??x??(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Aku do UPS
    Date: Fri, 29 Aug 2025 10:54:48 +0200
    Organization: A.P.Z.
    Message-ID: <108rpta$2gc$1@news.chmurka.net>
    References: <108alrl$kd8$1@news.chmurka.net> <108h6o6$p47$1@news.chmurka.net>
    <108kl0b$n9f$2@news.chmurka.net> <108kpms$pu$1@news.chmurka.net>
    <wl2ciekair24$.1kqvpj5lxm6ik$.dlg@40tude.net>
    <108ktkh$8be$1@news.chmurka.net>
    <6nxmqefmn5c.18p4czz78861f$.dlg@40tude.net>
    <108kurt$aco$1@news.chmurka.net>
    <odolm2c08kzp$.1kpirtzsoqfte.dlg@40tude.net>
    <108miao$59g$1@news.chmurka.net>
    <ph1dra92onfi$.6aze3bcl1ql5.dlg@40tude.net>
    <108nu9g$hb2$1@news.chmurka.net>
    <j...@4...net>
    <108qa0s$out$1@news.chmurka.net>
    <14999059anmzl.kg3224pz676p$.dlg@40tude.net>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 29 Aug 2025 08:55:06 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="MichaelD";
    posting-host="77-252-238-139.static.ip.netia.com.pl:77.252.238.139";
    logging-data="2572"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:zZ83OvxAZZ2kmzytTojIx1gTFyk=
    sha256:BwxC5DyEU8BC4+3HPQbqcZKaZ42/cpmvTN5Y9kd7wAY=
    sha1:Xcbgg219dA6dX1DbUQKV+acAcbQ=
    sha256:FTWgP8TsYQl4zVr6KT9OYGVUMnjGugponKgw0zsluxQ=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <14999059anmzl.kg3224pz676p$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:799151
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29.08.2025 o 10:31, J.F pisze:

    >>> A ciekawe, ile ma akumlator w samochodzie.
    >>> Np w czasie postoju z włączonym silnikiem,
    >>> albo po parkowaniu w gorący, słoneczny dzień,
    >>> albo po takim parkowaniu, jak to samochód z akumulatorem w kabinie.
    >> W samochodzie obecnie ECU ma za zadanie ładować aku znacznie mniejszym
    >> prądem przy wyższej temperaturze. Wiem, bo zamontowałem sobie woltomierz
    >> LED i to widzę. W zimne dni mam napięcie 14,2V a w ciepłe 13,8. Auto
    >> stare ale już to miało zaimplementowane :)
    >
    > OK, może tak ma.
    >
    > Ale mnie ciekawi jaka jest temperatura tego akumulatora, gdy
    > -jest pod maską, a tam słoneczko mogło nagrzać w czasie postoju,
    > a i silnik gorący jest pod maską w czasie jazdy,
    >
    > -jest w kabinie, a słoneczko parzyło.

    Widać, że nie sprawdzałeś. Ja wiele razy...dotykiem i nie miał więcej
    niż 30C w najbardziej gorące dni, bo czułem chłód.>
    > Tak czy inaczej - moje UPS mają nawet mniejsze napięcia, a nie
    > pomogło.

    Mam w obsłudze kilka UPS i średnio akumulatory kiedyś, wytrzymywały 1,5
    roku. Ostatnio wstawiałem takie co mają wytrzymać 5 lat i jeszcze ten
    czas nie minął :)
    --
    Pixel(R)??
    Albo PiS albo Polska

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: