  • Data: 2021-09-06 14:00:22
    Temat: Re: Akumualtor do wkrętarki - 20V - co w środku
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > PS. Oryginalny akku nie styka na wyjeździe, a wyjazd "pod namiot" i nie
    > ma gdzie podładować.

    https://allegro.pl/item10096580186.html

    12V 9Ah za 54zł, a jak potrzeba więcej, to najtańszy samochodowy (45Ah) za
    ok. 150zł.

    Do tego uniwersalna przetwornica do laptopa, np. coś takiego:

    https://allegro.pl/oferta/samochodowa-ladowarka-zasi
    lacz-12v-24v-90w-tir-10996896939
    https://allegro.pl/oferta/an1-zasilacz-samochodowy-l
    adowarka-do-laptopa-12v-10943094998
    https://allegro.pl/listing?string=zasilacz%20laptopa
    %2012v

    Mam inną, ale nie znajdę jej teraz (takie okrągłe, szare jajko) i niestety
    wyłącza się po podłączeniu laptopa, ale rozwiązałem to dodając jej na
    wyjściu duży kondensator i włączając najpierw przetwornicę, a potem
    podłączając laptopa.

    Pomysły z przetwornicą na 230V i oryginalnym zasilaczem do laptopa bym
    wyrzucił, bo taki zestaw pobiera u mnie 2-3x więcej prądu z 12V niż
    wspomniana przetwornica do laptopa.

    --
    Od kiedy moja dziewczyna jest w ciąży, wiele rzeczy się zmieniło.
    Np. moje imię, nazwisko, adres i numer telefonu.