eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAkumulator sodowo-jonowy, produkcja już leci, podobno tak samo dobry a tańszy (docelowo o połowę od li-ion) › Re: Akumulator sodowo-jonowy, produkcja już leci, podobno tak samo dobry a tańszy (docelowo o połowę od li-ion)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aftd235.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akumulator sodowo-jonowy, produkcja już leci, podobno tak samo dobry a
    tańszy (docelowo o połowę od li-ion)
    Date: Sun, 15 Jan 2023 11:28:17 +0100
    Organization: MAD
    Message-ID: <1...@m...org>
    References: <tprk5g$kso$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <63c15f05$0$19616$65785112@news.neostrada.pl>
    <tprs8o$qus$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    NNTP-Posting-Host: aftd235.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Myjk";
    posting-host="aftd235.neoplus.adsl.tpnet.pl:178.42.237.235";
    logging-data="9961"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2710363
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 13 Jan 2023 16:10:13 +0100, m4rkiz

    > jest to że rodzi to
    > olbrzymie problemy jeżeli chodzi o bezpieczeństwo (potencjalna łatwopalność
    nieznanych
    > baterii, na etapie ładowania, montażu, eksploatacji, wyjmowania, i to taka, która
    jest w
    > praktyce nie do powstrzymania). Jak się do tego doda komplikacje natury technicznej

    > (delikatne i potencjalnie niebezpieczne baterie które trzeba dobrze obudować, więc
    o
    > łatwym dostępie nie może być mowy), to mamy coś, czego nikt nawet kijem nie chce
    ruszać.

    Nie bardzo wiem o czym piszesz. Wymienia się cały pack, żadnych problemów
    tam nie ma, chyba że śruby źle się wkręcą i bateria wypadnie podczas jazdy,
    ale raz że śrub jest dużo i prawdopodobieństwo że nie wkręci się większość
    graniczy z cudem, zresztą to jest do zweryfikowania na etapie ich
    przykręcania. Styczniki to też żaden problem, o ile w ogóle tam są. Poza
    tym w takiej stacji wymiany baterii są one lepiej traktowane niż w
    samochodzie (sucho, ciepło, niewykluczone że, w zależności od gabarytów
    stacji i zapotrzebowania na wymianę, wolno ładowane).

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: