eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaAkumulatory żelowe Panasonic trzymają napięcie, ale nie daja prądu, czy wyschły ? › Re: Akumulatory żelowe Panasonic trzymają napięcie, ale nie daja prądu, czy wyschły ?
  • Data: 2021-09-28 13:42:38
    Temat: Re: Akumulatory żelowe Panasonic trzymają napięcie, ale nie daja prądu, czy wyschły ?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 27 September 2021 at 22:45:23 UTC+2, a a wrote:
    > Akumulatory żelowe Panasonic trzymają napięcie, ale nie daja prądu, czy wyschły ?
    >
    > Akumulatory 7Ah 12V z UPS-a
    > trzymaja napięcie, ale żarówki nie zaświecą
    >
    > Czy kto regenerowal dolewając do cel wody destylowanej ?
    Napisałem do Panasonica, bo to są akumulatory żelowe do profesjonalnych UPS-ów
    i powinny wytrzymać 3 lata, ale Japończyk się ociąga z odpowiedzią

    ten model i mają 2 lata a nie 10

    Model No. UP-PW1245P1 (12V)

    i były prawidłowo eksploatowane w UPS-ie i padły

    trzymają napięcie, ale nie dają prądu i żarówki 12V nie zaświecą