eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAle jaja - ktoś notorycznie przesyła zgłoszenia do Google, że kawałki Trasy Kaszubskiej/Obwodnicy Trójmiasta są nieprzejezdne › Re: Ale jaja - ktoś notorycznie przesyła zgłoszenia do Google, że kawałki Trasy Kaszubskiej/Obwodnicy Trójmiasta są nieprzejezdne
  • Data: 2023-01-23 14:16:13
    Temat: Re: Ale jaja - ktoś notorycznie przesyła zgłoszenia do Google, że kawałki Trasy Kaszubskiej/Obwodnicy Trójmiasta są nieprzejezdne
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Jan 2023 13:59:57 +0100, Mirek Ptak wrote:
> [...]
    port=54.47066,18.47531,15.89,0,-0+ver=3

    > Nie, do informacji bieżącej tylko własne źródła.
    > Poprawki do map można zgłaszać, ale są wprowadzane po weryfikacji:
    >
    > http://www.tomtom.com/mapshare/tools/?Lid=9#

    No to wiesz - ma to zady i walety.

    Ze tak wspomne rok ~2010 - AOW na ukonczeniu, w googlu na zdjeciach
    juz widac jak wykopy szly, a drogi nie ma.
    Otwierali po kawałku, a w googlu nadal nie ma.

    Widac pod naciskiem Polakow w koncu wprowadzili do mapy, ale zabraklo
    im jakiegos metra i nawigacja starannie omijala.
    Z rok trwalo, zanim doprowadzili do dzialania.

    Inny przyklad z miasta - drogowcy sie rozstawili i polowa waznego
    skrzyzowania nieprzejezdna. Trwalo to ... nawet nie wiem ile,
    ale powiedzmy tydzien.

    To ile im zajmie wprowadzanie, a ile wycofywanie?

    Przy czym GD(dkia) ma jakis plik z utrudnieniami planowymi, i
    mozna importowac, drogi wojewodzkie tez maja, ale gdzie indziej
    i chyba kazda z osobna, drogi gminne i wiejskie to juz koszmarek.

    Ale to planowe - a nieplanowe?

    J.