eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator KIA SPORTAGERe: Alternator KIA SPORTAGE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alternator KIA SPORTAGE
    Date: Wed, 8 Dec 2010 22:44:59 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <idou8r$l8j$1@news.onet.pl>
    References: <idlo7b$lv0$1@news.vectranet.pl>
    <4cff695d$0$22802$65785112@news.neostrada.pl> <idnq9n$b4c$1@news.onet.pl>
    <9...@4...com> <idnuil$sdl$1@news.onet.pl>
    <d...@4...com> <ido4ki$j7h$1@news.onet.pl>
    <u...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: afnv50.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1291844699 21779 178.42.99.50 (8 Dec 2010 21:44:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Dec 2010 21:44:59 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <u...@4...com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 101208-0, 2010-12-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332956
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Problem jest taki ze jak wylaczysz silnik to napiecie spada z tych 14V
    > dosc szybko do 13V, a potem juz wolniej ale ciagle spada. A akumulator
    > sobie po prostu stoi - wiec ciagle naladowany.

    Przecież nie mówiłem o mierzeniu po wyłączeniu, tylko przed odpaleniem.



    >
    > Przyjdzie zima i moze nawet spadnie ponizej 12.0V. A niewielki nawet
    > przeplyw pradu ma spory wplyw.
    >
    > Tak naprawde to sie nadaje do oceny sprawnosci alternatora w czasie
    > pracy silnika:
    > 15.0V - uciekac
    > 14.5V - jest swietnie,
    > 13.5V - bardzo slabo laduje, ale laduje.

    Ale o czym Ty mówisz?
    Ja nic nie pisałem o mierzeniu alternatorów.
    Czytaj na co odpowiadasz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: