  • 51. Data: 2024-01-10 14:00:47
    Temat: Re: Alternatywa dla TB
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > 40tude Dialog.
    >
    > Co ciekawe - program przestał być rozwijany jakies 15 lat temu,
    > a ciągle działa.
    > Tylko trzeba sie naszukać wersji instalacyjnej :-)

    Brzmi jak kandydat do hostowania na chmurce. Masz sprawdzone miejsce?

    https://web.archive.org/web/20180802035300/http://di
    alog.datalist.org/downloads/download.html

    Ta wersja jest OK?

    --
    Do dyżurnego lekarza w klinice położniczej przychodzi licealistka i pyta:
    - Czy mogłabym na godzinę wypożyczyć noworodka?

  • 52. Data: 2024-01-10 14:40:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Jan 2024 13:00:47 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

    > Brzmi jak kandydat do hostowania na chmurce. Masz sprawdzone miejsce?
    >
    > https://web.archive.org/web/20180802035300/http://di
    alog.datalist.org/downloads/download.html

    > Ta wersja jest OK?

    Wow.

    Używam wersji 2.0.15.1 (Beta 38), i jest w zasadzie bezbłędnie,
    a tu widzę jeszcze dwie nowsze się znalazły.

    J.

  • 53. Data: 2024-01-10 15:20:40
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Trybun <M...@j...cb> napisał(a):
    > Od zawsze używałem HTML i nie było z tym problemów, być może wyjątkowo ten
    > serwer jest na to "uczulony".

    Jakoś nigdy nie widziałem Twojego posta w HTML.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 54. Data: 2024-01-14 13:00:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 23 Dec 2023 10:16:02 +0100, Trybun <M...@j...cb> wrote:
    > pytanie, co gdy braknie Thunderbirda? Hamster to już chyba historia?

    A dlaczego ma braknąć?

    --
    Marek

  • 55. Data: 2024-01-14 18:24:28
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.01.2024 o 13:00, Marek pisze:

    > A dlaczego ma braknąć?

    Bo nie ma dla kogo go utrzymywać.

  • 56. Data: 2024-01-14 20:11:42
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    io <i...@o...pl.invalid> napisał(a):
    > Bo nie ma dla kogo go utrzymywać.

    Ale stare wersje nadal będą dostępne, więc braknąć nie będzie. Poz tym chyba
    nie ma teraz wycinania Usenetu z TB.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 57. Data: 2024-01-14 20:58:46
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ale stare wersje nadal będą dostępne, więc braknąć nie będzie. Poz tym
    > chyba nie ma teraz wycinania Usenetu z TB.

    Na Androida będzie z obsługą grup czy bez, obstawiajmy.

  • 58. Data: 2024-01-14 21:24:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 14 Jan 2024 18:24:28 +0100, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    > Bo nie ma dla kogo go utrzymywać.

    TB tak mało popularny?
    Dziwne, używam od circa 27 lat. Nawet jak się jeszcze TB nie
    nazywał...

    --
    Marek

  • 59. Data: 2024-01-14 21:51:33
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.01.2024 o 21:24, Marek pisze:

    > TB tak mało popularny?
    > Dziwne, używam od circa 27 lat. Nawet jak się jeszcze TB nie nazywał...

    No ale kto go finansuje, coraz mniej użytkowników grup dyskusyjnych,
    programów pocztowych bez liku. Jakby było tyle kasy to by była wersja na
    Androida.

  • 60. Data: 2024-01-15 10:39:27
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    io <i...@o...pl.invalid> napisał(a):
    > No ale kto go finansuje, coraz mniej użytkowników grup dyskusyjnych,
    > programów pocztowych bez liku. Jakby było tyle kasy to by była wersja na
    > Androida.

    Ona w pewnym sensie jest :)

    Ale od początku. Thunderbirda finansuje oczywiście Mozilla. Dysponuje ona
    budżetem rzędu kilkudziesięciu milionów dolarów, z czego jakaś część idzie
    na TB. Dlaczego nie robiono wersji na Androida, tego nie wiem. Natomiast od
    jakiegoś czasu taka wersja powstaje. Nie zaczęto jednak przepisywać TB pod
    Androida, tylko wzięto program K-9 Mail i zaczęto go przerabiać tak, aby
    zaczął przypominać TB. Gdy ten proces zostanie zakończony, program zmieni
    nazwę. Już teraz jest ona używana jako taki podtytuł:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fs
    ck.k9&hl=pl&gl=US
    Widzimy:
    K-9 Mail
    Mozilla Thunderbird

    Obsługi Usenetu oczywiście nie będzie, bo w roku 2024 nikt przy zdrowych
    zmysłach nie dodaje obsługi grup.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/