  • Data: 2009-08-13 16:40:59
    Temat: Re: Amatorskie PCB i braki wiedzy [OT]
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.08.2009 17:52, Osadnik pisze:

    > Zasilanie do niego i tak bedzie doprowadzone na zewnątrz. Jednak w sumie
    > nie znalazłem nic sensownego w sieci poza tymi trybami parasite mode -
    > moge to uzdatnić lepiej jednak ogólnie siec o tym milczy albo kieruje do
    > nie koniecznie tego czego szukam / potrzebuję.

    Ale w czym dokladnie masz problem? Jak podlaczysz zasilanie to sam
    przejdzie z parasite na normalny tryb.

    > Mój też ma tylko ON/OFF, żeby bawić sie w wysokość płomieni i inne cuda
    > musiałbym rozbebeszyć cała płytę główną kotła a na taka zabawę i
    > ewentualne awarie mnie nie stać.

    Na plycie elektroniki kotla powinno byc stosowne zlacze. Jak sterujesz
    on/off? Mam nadzieje, ze nie wylaczajac zasilanie?:)
    Jaki masz typ kotla? Przy sterowaniu on/off na plycie powinno byc
    zlacze, do ktorego normalnie podlacza sie regulator. Zwarcie go wlacza
    kociol, rozwarcie wylacza. Jest to zlacze niskonapieciowe (u mnie w
    Vailancie jest tam 24V). Przypuszczam, ze modulacja polega na podaniu
    napiecia 0-24V, ale nie mam jak tego sprawdzic.
    Mozesz jakas dobra fotke zrobic?

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.