    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Amerykańskie gniazdo natynkowe
    Date: Mon, 24 Jul 2023 17:40:01 +0200

    Pan Arnold Ziffel szuka i nie może znaleźć:

    > Potrzebuję gniazda natynkowego (podwójnego) lub listwy prawdopodobnie
    > typu A lub B (nie jestem pewien):

    [...]

    > Jest to dostępne gdzieś normalnie w handlu za normalne pieniądze (razem
    > z wysyłką)?

    Co to są "normalne pieniądze"? Jak ja szukam, to znajduję sporo ofert.

    Tu na przykład taka listwa, co jej nawet przerabiać nie trzeba, bo
    ma polską wtyczkę, za to gniazda takie, że wszystko da się wetknąć.
    Do tego jescze USB jako bonus. 62 złote to dużo?

    https://www.empik.com/listwa-zasilajaca-przedluzacz-
    z-ladowarka-5x-ac-1x-usb-c-3x-usb-inny-producent,p13
    44507899,dom-i-ogrod-p

    Jarek

    --
    Proście, a będzie wam dane; szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam.