    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Ankieta] Czemu jeździsz tak wolno?
    Date: Tue, 4 Oct 2022 15:35:25 +0200

    W dniu 04.10.2022 o 13:49, J.F pisze:

    > znaczy sie co najmniej 2 pasy w jedną stronę?

    Tak, po dwa pasy w każdą stronę oddzielone trawnikiem.

    > Cud ... albo ograniczenie do 70 :-)

    Ograniczenie to jest 85 w Twizy. :-)

    Oni naprawdę jeżdżą tak wolno jakby bali się, że im przyjdzie mandat
    zapłacić. Albo ich rodziny.

    Mogliby też paliwo oszczędzać, ale coś mi się nie wydaje. Co prawda
    większość ludzików pyta ile Twizy pali, czyli wydatki na samochód muszą
    ich jakoś boleć, ale to ... bardziej ich boli naprawa za 1000zł a 3k to
    już rozpacz.

    Ktoś może być faktycznym kierowcą niedojdą i bać się szybciej, ale jaki
    to %.

    Podejrzewam, że większość nie czuje, że 2000 zł mandat to np 2% rocznego
    wynagrodzenia a 10pkt to 50% rocznego kredytu. No ... odebrania prawka
    mogą się bać niezależnie od wyliczeń.

    Czy jeszcze coś innego?

    > Mnie nie pytaj, ja zawsze za szybko :-)

    Myślałeś już co zrobisz bez prawka? :-)

    Reasumując...

    Czemu snujesz się jak smród po gaciach?
    - nie mam kapuchy na mandat? (słyszałem że mandaty zdrożały)
    - boję się, że mi prawko odbiorą (słyszałem, że odbierają)
    - duży mandat jest za przekroczenie (a nie wiem jakie są ograniczenia)
    - oszczędzam paliwo (pchałbym samochód gdybym się przy tym nie pocił)
    - jestem ciotą (jak będę jeździł wolno to nie zapłacę mandatu)
    - zbieram na pizzę (jestem szczęśliwy, ale akurat mi się nie chce jechać
    normalnie)

    Nie wiem czy w takiej kolejności...