    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Ankieta] Czemu jeździsz tak wolno?
    Date: Tue, 4 Oct 2022 17:05:51 +0200

    On Tue, 4 Oct 2022 15:35:25 +0200, ii wrote:
    > Tak, po dwa pasy w każdą stronę oddzielone trawnikiem.

    > Ograniczenie to jest 85 w Twizy. :-)
    >
    > Oni naprawdę jeżdżą tak wolno jakby bali się, że im przyjdzie mandat
    > zapłacić. Albo ich rodziny.

    Niektorzy tak maja. Nie zawsze ma sie 20 lat, 40, 60 ...
    Ale zeby cie nikt nie wyprzedzil, to cud.

    a "dwupasmowe" z 70 - na Śląsku pełno.

    > Mogliby też paliwo oszczędzać, ale coś mi się nie wydaje. Co prawda
    > większość ludzików pyta ile Twizy pali, czyli wydatki na samochód muszą
    > ich jakoś boleć,

    Albo nie boli az ta bardzo, ale kult niskiego spalania zostal.
    Tez bym nie lubial palic 20/100. Ani 13/100.
    Ani 10/100 - chyba, ze LPG :-)

    > Ktoś może być faktycznym kierowcą niedojdą i bać się szybciej, ale jaki
    > to %.

    Staruszki, emeryci, sporo kobiet, poczatkujący, posiadacze 22 punktów,
    dawniej mieszkancy Wałbrzycha lub Dzierzoniowa - nie zabraniaj nikomu
    jechac wolno.
    Ale ze cie nikt nie wyprzedził - to cud, lub przesada :-)

    > Podejrzewam, że większość nie czuje, że 2000 zł mandat to np 2% rocznego
    > wynagrodzenia a 10pkt to 50% rocznego kredytu. No ... odebrania prawka
    > mogą się bać niezależnie od wyliczeń.

    No, 2000 to w Polsce malo nie jest, i po co przeplacac.
    Ale do niedawna bylo 500, a oni pewnie tak samo jezdzili.

    Chociaz ... od paru miesiecy narzekam na miejskie arterie - prawym
    pasem jedzie ktos przepisowe 50, lewym tez przepisowe 50 ... no niech
    ich piorun.

    Teraz jeszcze dodaj przejscia dla pieszych. Bardzo dobry powod.

    > Myślałeś już co zrobisz bez prawka? :-)

    A to dopiero powyzej 50, sie ograniczam :-)

    Inna sprawa, ze jadac rozpedzonym w trasie, mozna nie zwolnic do 100
    na poczatku wioski - trzeba uwazac.

    J.