  • Date: Mon, 07 May 2012 10:18:16 +0200
    From: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Antena do TV naziemnej

    > Antena w dobrej polaryzacji?
    > Jeśli dobrze odbiera tyłem, to antena raczej jest dobra. Mogłeś trafić z
    > lokalizacją masztu w jakieś lokalne minimum natężenia pola.
    > Przesuń masz wprawo lub w lewo. Jeśli nie możesz tego wykonać, to opuść
    > antenę kilkadziesiąt centymetrów.

    Eeee... czy w dobrej polaryzacji? Na pewno w poziomej, zresztą nie da
    się jej inaczej zamontować. Czy jest jeszcze coś związanego z
    polaryzacją? Przy przesuwaniu anteny góra-dół jest bardzo wyraźnie
    zupełnie liniowo im wyżej, tym lepiej. Myślałem, że może być coś nie tak
    właśnie w tym konkretnym miejscu, ale odkładałem sprawdzenie tego na
    koniec - maszt jest przymocowany na amen przez poprzedniego właściciela
    działki i miałem nadzieję, że przyczyna leży gdzie indziej. Teraz nie
    mam innego wyjścia, muszę sprawdzić. Dziękuję za radę.

    Pozdrawiam,

    Piotr