    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auta elektryczne
    Date: Thu, 28 Apr 2022 13:50:08 +0200

    W dniu 28.04.2022 o 11:07, Cavallino pisze:

    > W elektrykach nie ma tego typu osprzętu.
    > To jest w ogóle bardzo proste auto, z reguły totalnie bezawaryjne.
    > Żaden ice, nawet z tych najbardziej niezawodnych, kosztowo nie ma
    > żadnych szans zrównać się z elektrykiem.
    >
    > Za przegląd w Toyohie chcieli ode mnie 1500 zł, mimo że poza wymianą
    > oleju i filtrów nic nie zrobili i nic jej nie dolegało.
    > W bev nie ma oleju i większości filtrów, więc nie bardzo jest nawet co
    > wymieniać.

    Z tym instrumentem skrzynio podobnym w Toyocie to nie jest awaryjność
    tylko obsługa serwisowa, po takim a takim przebiegu (i czasie?) trzeba
    wymieniać elementy tak jak np w spalinowcach pasek rozrządu.

    Obecne moje auta sam serwisuję, jeszcze by tego brakowało abym z wymianą
    klocków hamulcowych czy oleju w silniku jeździł do mechanika.. A chwalić
    koreańców bo autka robią na tyle dobre że na całe lata nic innego niż
    wymiana klocków czy oleju robić przy nich nie trzeba.