  • 11. Data: 2011-09-09 14:18:46
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-09 14:16, Adam pisze:

    > "reklama wajchą handlu" ;)
    >
    > Abstrahując nieco od wątku: TT ma jedną poważną zaletę: działa na
    > dedykowanym sprzęcie. Działa bezproblemowo i dość szybko.
    >
    > Zaś o problemach z AM na różnych "wynalazkach" można poczytać choćby na
    > pdaclub.pl/forum
    > Ale to bardziej wina Windows Mobile lub Windows CE niż producenta AM ;)

    Żeby nie było, że TT taki dobry ;)

    AutoMapa ma znakomite wsparcie producenta. Odpowiadają błyskawicznie na
    maile, nawet w dni wolne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 12. Data: 2011-09-09 14:34:25
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-09 11:23, Dman-666 wrote:
    > Tak se patrze i patrze jak Myjk nawija makaron na uszy:

    > A Swistak siedzi i zawija w te sreberka ;>

    Chyba, zalezy co kto lubi. Dla mnie automapa ma wystarczajaco dobry
    interfejs - zdecydowanie wygodniejszy od innych (tom tomow, igo itp).
    Moze dlatego, że ja ją wykorzystuje do przegladania mapy i ew. szybkich
    objazdow w momencie korkow. Ma niezaprzeczalną zaletę dostosowania
    wygladu do własnych potrzeb (poprzez zmiany w skryptach)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 13. Data: 2011-09-09 14:34:43
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-09-09 12:23, Waldek Godel pisze:

    > Chyba szkoda twojego czasu, jeżeli chodzi o nawigację to taki klon
    > Koniotrzepolino. Jest jedynie słuszne rozwiązanie i szlus.
    > Jak ktoś powie, że jeszcze kilka wersji temu Ałtomałpa kazała skakać z
    > wiaduktów to będzie naćpanym fantastą.
    > Ktoś kto napisze, że jedynym efektem ciężkiej pracy programistów AM są
    > nowe, jeszcze lepsze błędy - będzie oszołomem.
    > Nie wspominając już o takich herezjach jak przypomnienie, że TT działa
    > prawidłowo na telefonach ze 195 MHz, podczas gdy Automapa potrafi się ciąć
    > na 1 GHz. Jest najlepsza i koniec!!!

    Dodaj do tego: -Wspaniałe! -Wywrzaskiwane! -Komunikaty! -Świetnie!
    -Nagrane! -I! -Całkowicie! -Naturalnie! -Się! -Układające! -W! -Zdania!

    O ostrzeganiu przed bocznicami kolejowymi w środku Krakowa -
    zlikwidowanymi 10 lat temu przez litość nie wspominam...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 14. Data: 2011-09-09 14:38:56
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-09 12:25, wchpikus wrote:
    > Witam!
    >
    > podczas gdy Automapa potrafi się ciąć
    >
    > Dokladnie, tnie sie na kazdym sprzecie.
    > Ja mam tablet 1.2G, 512 ramu i sie tnie...ja piernicze:(

    Jedna z wczesniejszych wersji miala dziwnego freeze'a kilka-kilkanascie
    sekund od startu.
    Ale np. obecne dzialaja calkiem niezle - spokojnie moge zaryzykować:
    żwawo. (800x480)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 15. Data: 2011-09-09 14:39:30
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-09-09 14:18, Adam pisze:

    > Żeby nie było, że TT taki dobry ;)
    >
    > AutoMapa ma znakomite wsparcie producenta. Odpowiadają błyskawicznie na
    > maile, nawet w dni wolne.

    Wiesz - z wsparcia Navigona skorzystałem 1 (słownie jeden) raz - na lata
    jazdy z tym oprogramowanie i to tylko aby się spytać, czy nowsza (o całą
    generację) wersja będzie działała na moim cudeńku...

    Żadnych więcej potrzeb nie miałem - bo i do czego - działa bez
    zająknięcia od wyjęcia z pudełka :)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 16. Data: 2011-09-09 14:47:40
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-09 13:14, Hinek wrote:

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał

    > Skad ta popularnosc TT w Europie? Utrudniaja sobie zycie zamiast
    > uzywac wapanialej AM. Nie sadzisz?

    Ciekawe. Mnie akurat np. TT bardzo mocno irytował swoim interfejsem i
    nieczytelnoscia map.

    Mam gleboko w powazaniu widok 3d oraz zarysy budynkow - zwyczajnie za
    malo na nich widac. Mnie interesuje ew. szybkie znalezienie alternatywy
    w momencie napotkania korkow czy innych nieprzyjemności. Szybkie
    przechodzenie z trybu nawigacji do przegladania mapy, itp.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 17. Data: 2011-09-09 14:55:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/09/2011 13:18, Adam wrote:

    > Żeby nie było, że TT taki dobry ;)
    >
    > AutoMapa ma znakomite wsparcie producenta. Odpowiadają błyskawicznie na
    > maile, nawet w dni wolne.

    I całe szczęście, że stojąc w korku ze zwaloną mapą zawsze można mail z
    telefonu wysłać. :>

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 18. Data: 2011-09-09 15:07:16
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > Może coś z tym sprzętem jest nie tak, albo za dużo aplikacji odpalonych
    > w tle.

    Tablet z Xp na pokladzie, odchudzony, wiec to raczej nie to.
    Probowalem tez na PPC to samo.
    Wersja chyba 6.0 lub nowsza, nie wiem, z tamtego roku.

  • 19. Data: 2011-09-09 15:13:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 09 Sep 2011 12:05:24 +0200, w <j4cod8$hcr$1@news.onet.pl>, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Ja Cię proszę - największa ilość leśnych ścieżek nie robi jeszcze
    > programu nawigacyjnego z crapu.

    Nie. Ale robi szybkość aktualizacji oraz dokładność dróg (konkretnie
    skategoryzowanie). I nawet nie chodzi o program, tylko o mapy.

  • 20. Data: 2011-09-09 15:15:13

    Fri, 9 Sep 2011 11:23:27 +0100, w <21k9dqj507am$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    > Jak ktoś powie, że jeszcze kilka wersji temu Ałtomałpa kazała skakać z
    > wiaduktów to będzie naćpanym fantastą.

    Widzę, że bardzo przeżywasz każdy błąd mapy.
    Tzn. strasznie przeżywasz jakiś jeden błąd. Którego i tak wskazać nie
    potrafisz, więc po co się ośmieszasz?

    Całe szczęście, że nie zdajesz sobie sprawy ile błędów jest w każdej mapie, bo
    jeździłbyś chyba z atlasem.