eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat w górach.Re: Automat w górach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.n
    etnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.
    highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Automat w górach.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <6104260a$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <6104563a$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <610460c4$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <6104fc66$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <610507ac$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <61081208$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <610813b9$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <133enmiryqytu$.1ccldebe6wzco$.dlg@40tude.net>
    <61084d17$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 3 Aug 2021 10:42:16 +0200
    Message-ID: <1av9b3sh6eh29$.8ci4brkdmju1$.dlg@40tude.net>
    Lines: 41
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.141.164
    X-Trace: 1627980138 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 508 83.30.141.164:51616
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2596
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2695626
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 2 Aug 2021 21:52:55 +0200, Shrek wrote:
    > W dniu 02.08.2021 o 21:11, J.F pisze:
    >>> Trójka akurat ma lockup. I zaskakująca dobrze sobie na tej trójce radzi,
    >> Hm, lockup jest chyba na sprzegle/przekladni hydrokinetycznej,
    >> powinno dzialac na kazdym biegu ?
    >
    > Zaoszczędzili i nie każdy ma... Poważnie.

    Hm, ja to moze zle rozumiem - ale ten lockup jest na przekladni
    hydrokinetycznej. Przekladnia jest jedna wspolna,
    wiec jak "nie kazdy ma" ?
    Znowu jakis blad software?

    Zaraz ...
    -w manualu na jedynce ... zle mi sie jedzie, jakis taki "sztywny" sie
    naped robi, noga z gazu, a wszyscy "leca do przodu". Moze bylby sens
    nie blokowac hydro.

    -moze i na 2-ce bylby sens, bo czasem trzeba jechac wolniej i
    manewrowac na "polsprzegle" ...


    -ta przekladnia nie podnosi czasem obrotow? Moze konieczna do wyzszych
    predkosci i nie mozna zblokowac.
    No ale jak - wysoka predkosc wysoka moc, i tracic sporo mocy w hydro?

    >> moj manual na 2-ce ma juz min ~15 km/h.
    >
    > Mój jak dizel chodzi i jak lekko wciskasz gaz to zmienia między 1600 a
    > 1800. Posrać się można z tą ich ekologią. A i tak pali 18l LPG;)

    No ale jak lekko gaz ... moze wiecej obrotow nie trzeba.
    Pieprzyc panewki :-)

    Gdy tak jeszcze potrafil bieg szybko zmienic w razie depniecia ...
    DSG ponoc potrafi, o ile jest przygotowana, a tu na jaka zmiane
    powinna byc przygotowana?



    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: