    Subject: Re: Automatyka domowa
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <s47lho$n95$1@dont-email.me> <igR9I.96280$zpv5.47540@fx22.ams1>
    <60684fa9$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <wiZ9I.39286$6UJb.35238@fx23.ams1> <s49ovn$42e$1@dont-email.me>
    <fubaI.205655$ZHb1.49236@fx41.ams1>
    <60696b85$0$24048$65785112@news.neostrada.pl> <s4bscj$go$1@dont-email.me>
    <6069bd7d$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <s4cflv$j3m$1@dont-email.me>
    <6069cb66$0$529$65785112@news.neostrada.pl> <s4cidb$47v$1@dont-email.me>
    <606a19b2$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <s4d94r$3bn$1@dont-email.me>
    <606adeb9$0$523$65785112@news.neostrada.pl> <s4eo0n$3a5$1@dont-email.me>
    <606ae8a6$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <s4eqio$lsm$1@dont-email.me>
    <606af5ca$0$530$65785112@news.neostrada.pl> <s4et5s$9hj$1@dont-email.me>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 5 Apr 2021 14:00:04 +0200

    W dniu 2021-04-05 o 13:43, heby pisze:

    > Bzdura. Czyli jak zwykle, nie pojmujesz o czym polemizuje z INNYMI.
    > Oni twierdzą że google ich podłuchuje bez wywołania głosowego, pierdoło.
    Kto tak twierdził kłamczuchu?

    Radzę Ci jeszcze raz przeczytać co pisze w tym temacie Google i nie rób
    z siebie idioty.

    > Nikt tutaj nie twierdzi że google nie słyszy o czym mowa po wywołaniu
    > asystenta.

    Nie wiem czy jesteś aż tak tępy i głupi.

    Przytaj jeszcze raz to co wkleiłem z Googla, ze szczególnym
    uwzględnieniem tego fragmentu:

    "Dźwięk jest zapisywany wtedy, gdy urządzenie wykryje aktywację.
    Urządzenia mogą obsługiwać różne rodzaje aktywacji, np. wypowiedzenie
    ,,OK Google", ściśnięcie urządzenia, naciśnięcie przycisku rozmowy na
    słuchawkach lub kliknięcie ikony mikrofonu. Niektóre urządzenia
    uwzględniają w nagraniu kilka sekund przed aktywacją, by zarejestrować
    całą prośbę.

    Czasem dźwięk może zostać zapisany, gdy urządzenie nieprawidłowo wykryje
    aktywację (np. odgłos, który zinterpretuje jako ,,OK Google").
    Nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszych systemów pod kątem
    ograniczania niezamierzonych aktywacji."