-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!peer01
.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.
pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
l.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Awaryjnosc samochodow
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <b...@g...com>
<5f868350$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5f868d86$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<5f8696c9$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<rm6t95$n1a$1$horizn@news.chmurka.net>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Wed, 14 Oct 2020 17:21:21 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.12.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rm6t95$n1a$1$horizn@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 15
Message-ID: <5f871770$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1602688880 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17355 83.142.196.21:64858
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1611
X-Received-Body-CRC: 2972679967
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686252
[ ukryj nagłówki ]W dniu 14.10.2020 o 15:08, K pisze:
> Wszystko z powodu nawpierdalania kolejnych pro ekologicznych filtrow,
> zaworow, czujnikow, plynow AdBlue powodujacych unieruchomienie auta w
> momencie awarii jednego z nich, a dodajmy, ze zaden z tych elementow nie
> jest krytyczny.
No właśnie też odnoszę wrażenie, że kiedyś to coś się mogło popsuć, ale
dopóki nie była to gruba awaria, to dało radę jakoś dalej pojechać. Ja
accordem dwa razy stałem - raz silnik zagotowałem, raz olej wyciekł
przez uszczelniacz.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 14.10.20 22:58 PiteR
- 16.10.20 05:57 s...@g...com
- 16.10.20 16:31 J.F.
- 16.10.20 16:44 J.F.
- 16.10.20 17:50 K
- 16.10.20 18:43 Shrek
- 16.10.20 18:44 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
Najnowsze wątki
- 2024-04-27 DC blocker i buczące toroidy
- 2024-04-26 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-04-26 Berlin => IT Network Engineer <=
- 2024-04-26 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-04-26 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-04-26 Białystok => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT
- 2024-04-26 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-26 Warszawa => Product Owner/ Product Manager <=
- 2024-04-26 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-04-26 Gdańsk => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Kontraktor <=
- 2024-04-26 Jak się płaci CIT ?
- 2024-04-26 steve balmer o iphonie w 2007
- 2024-04-25 Wrocław => Java Developer <=
- 2024-04-25 Kraków => AI Specialist <=
- 2024-04-25 Berlin => Solution Architect (secure communication and IoT solutions)