-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
feeder8.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwind
s-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neos
trada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <b...@g...com>
<5f868350$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5f868d86$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<5f8696c9$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<rm6t95$n1a$1$horizn@news.chmurka.net>
<5f871770$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5f871770$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Awaryjnosc samochodow
Date: Fri, 16 Oct 2020 16:31:41 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 18
Message-ID: <5f89aece$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.103.118
X-Trace: 1602858702 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 554 83.30.103.118:64930
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1947
X-Received-Body-CRC: 1006707960
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686308
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5f871770$0$17355$6...@n...neostrad
a.pl...
W dniu 14.10.2020 o 15:08, K pisze:
>> Wszystko z powodu nawpierdalania kolejnych pro ekologicznych
>> filtrow, zaworow, czujnikow, plynow AdBlue powodujacych
>> unieruchomienie auta w momencie awarii jednego z nich, a dodajmy,
>> ze zaden z tych elementow nie jest krytyczny.
>No właśnie też odnoszę wrażenie, że kiedyś to coś się mogło popsuć,
>ale dopóki nie była to gruba awaria, to dało radę jakoś dalej
>pojechać. Ja accordem dwa razy stałem - raz silnik zagotowałem, raz
>olej wyciekł przez uszczelniacz.
Ale teraz tez sie da, tylko moze troche wolniej, bo w trybie
awaryjnym.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=
- 2024-05-01 Poznań => Java Developer <=
- 2024-05-01 Wrocław => AI Specialist <=
- 2024-05-01 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-01 Kraków => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-01 Gdańsk => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-01 Trzecia płeć 2
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (AI area projects) <=
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (projekty w obszarze AI) <=
- 2024-05-01 twardy dysk stuka
- 2024-04-30 Oclenie alkalicznych akumulatorów
- 2024-04-30 Zniknął dźwięk na tylnym panelu