  • Data: 2021-11-15 13:45:15
    Temat: Re: BCD i UEFI
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15 lis 2021 o 11:40, Eneuel Leszek Ciszewski dopowiada:

    > Aktualizacja byle_ja_kości cośtam 7186 64W10 na obu
    > laptopach instalowała się po kilka godzin... Niby
    > sukces, bo W10 na obu jest aktualny, ale ile czasu
    > to trwa! Nadto znów na systemowej jest mniej miejsca
    > o kilka GB...
    W kilka godzin po uaktualnieniu W10 jednak znalazł sposób
    samooczyszczenia się niemal z 3G, co (już ponad godzinę)
    czyni... Tuż po uaktualnieniu nie widział tej możliwości...

    Cieszą mnie te odzyskane GB, bo systemowa ma 26GB...
    Wywaliłem co mogłem poza nią... Z tych 26GB być może
    będę miał 8GB wolnego. 1.59GB to hiberfile; 256MB to
    swapfile, którego nie potrafię (ponoć nie ma takiej
    możliwości) przenieść w przytulniejsze miejsce...

    -=-

    Gdybym przesiadł się na Linuksa, brakowałoby
    mi problemów i okołoaktualizacyjnych emocji...
    [nie wiem, jakbym sobie poradził z taką straszliwą
    (czy potworną? -- nie wiem...) pustką egzystencjalną...]

    Tęskniłbym też za PhotoShopem i TaxMachine...

    --