  • Data: 2021-11-15 15:26:25
    Temat: Re: BCD i UEFI
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > Jako graczowi radzę Ci Legacy -- gdy chcesz mieć WXP
    > i powrót z Legacy, gdy chcesz mieć W10...
    > Ktoś ambitniejszy mógłby pokusić się o coś trudniejszego...
    >
    > Mieszanie WXP z EasyBCD jest niezbyt szczęśliwym pomysłem
    > nawet bez GPT.
    >
    > Co to za gra, której nie odpalisz pod W10?
    > Chyba jakaś niezbyt świeża...

    Nie ma czegoś takiego jak samo "Legacy"  Jest "UEFI" i "Legacy + UEF"I.
    Legacy + UEFI jest fabrycznie ustawione, a jak widać dla EasyBCD to
    niewiele pomogło.

    Czyli rozumiem polecasz włożyć HDD z starego kompa z zainstalowanym XP
    do nowego i w UEFI wskazać ten dysk jako startowy? Na logikę powinno
    zadziałać..

    A choćby "Alien Shooter2", czy "Obywatel Kabuto".  Tak, chodzi o stare
    gry których mam cały karton.