    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Badanie okresowe
    Date: Wed, 19 Jan 2022 13:34:53 +0000

    On 19/01/2022 12:16, ii wrote:

    > A dla mnie jest głupim bo mam kilka samochodów używanych naprzemiennie i
    > ponoszę koszty nieuzasadnionych przeglądów. Nie mam ani interesu ani
    > powodu by kogokolwiek zmuszać do przeglądu bo nic dobrego dla mnie ani
    > dla innych z tego nie wyniknie.

    A ja bym chcial miec dowolna bron bez pozwolenia. Czuje sie swietnie,
    jestem zdrowy psychicznie, umiem strzelac. Nie widze powodu aby zmuszac
    ludzi do wystepowanie o pozwolenie na jej posiadanie, tymbardziej
    przechodzenia badan lekarskich.

    > Skończy się na tym, że odholują Ci auto za spaloną żarówką jak będziesz
    > jechał z rodziną na wczasy tak jak nie łapią "frogów" z powodu jego
    > ryzykownej jazdy tylko przeciętnego ludzika na kompletnie nieistotnych
    > przekroczeniach prędkości i jeszcze żyją z pieniędzy tych ludzi zamiast
    > wziąć łopatę i pracować jak uczciwy człowiek.

    W cywilizowanych krajach policja ma w dupie takie rzeczy jak przepalona
    jedna zarowka bo wiedza, ze najpozniej to wyjdzie na przegladzie. Co
    innego jak ktos ma przepalone obie mijania albo mu nie dzialaja stopy.
    Teraz sobie wyobraz, ze w takim UK mozesz miec legalnie opony z roznym
    bieznikiem na jednej osi. Oczywiscie zgadzam sie, ze implementacja
    podobnych zwyczajow w PL moze sie skonczyc tym, ze beda wolali lawete z
    powodu braku gasnicy bo Polski ustawodawca i egzekutor jego pomyslow w
    postaci policji to stan umyslu.