  • Data: 2021-09-21 23:50:14
    Temat: Re: Bateria Makita 18V
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-21 o 22:46, Janusz pisze:

    >>> W tych chińskich nie ma balancera, tak to wygląda w środku
    >>> https://imgaz.staticbg.com/customers_images/newlarge
    /17/f5/2020111709094874-1757855.jpg

    >>> Jest tylko odcinanie akumulatora.
    >>
    >> Na oko to sa jednak kabelki do kazdego ogniwa osobno,
    >> a ten scalak ... moze tylko monitor, a moze i balancer.
    > Jeśli już to monitor, napięcie na scalak jest podawane przez dzielniki.
    > Do balancera musiałby być tranzystory mocy na każde  ogniwo a ich tam
    > niema,
    > w oryginalnej makicie jest złącze balancera.

    Dzięki znalazłem dane tego modułu wkładanego do niektórych baterii
    - jest jak mówisz

    https://tinyurl.com/42j35zpx

    Symbol Test content Test standard value Test actual value Determine
    conditions
    1 2 3 4 5
    VDET1 Overcharge detection voltage (single section) 4. 225 ?0.
    025V 4230 4230 4225 4235 4240
    VREL1 Overcharge release voltage (single section) 4. 125 ?0.
    05V
    VDET2 Overdischarge detection voltage (single section) 2.7?0. 08V
    2700 2695 2695 2685 2695
    VREL2 Overdischarge release voltage (single section) 3.0?0. 1V

    VI01 Overcurrent 1 detection voltage 0. 1?0. 005V
    VI02 Overcurrent 2 detection voltage 0.2?0. 005V
    VI03 Overcurrent 3 detection voltage 0.5?0.01V
    ICCC Maximum continuous charging current 2-3. 5A
    ICDC Maximum sustained discharge current 15-20A
    PCDC Discharge overcurrent protection current 40-60A 45.2
    TOV Overcharge detection delay time 1?0.5S TA=25°C
    TOVD Overdischarge detection delay time 1?0.5S TA=25°C
    T0C1 Discharge overcurrent 1 detection delay time 1S
    TA=25°C
    T0C2 Discharge overcurrent 2 detection delay time 100mS
    TA=25°C
    TSHORT Short circuit protection delay time 280uS TA=25°C
    ISTB Self-consumption current during sleep I<=10uA
    IVCC Self-consumption current during operation I<=40uA 17
    RDS PCB internal resistance R<=60m? 45
    TCH Charging over temperature protection 55 ? 5°C
    TDC Discharge over temperature protection 70 ? 5°C