  • Data: 2021-09-22 00:51:13
    Temat: Re: Bateria Makita 18V
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 21 września 2021 o 11:51:24 UTC+2 Waldek napisał(a):

    > Ale mnie nie chodzi o budowę promu kosmicznego :D
    > tylko w miarę "rozsądne" zastąpienie ogniw NiCd/Mh
    > Rozsądne - znaczy bezpieczne - niekoniecznie z wodotryskami ;)
    >
    > Pozdrawiam
    Wejdź na alliekspres i sobie kup układy ładowania i rozładowania do akumulatorow
    litowych. Dwa tygodnie temu wsadziłem zamiast sześciu akumulatorów kadmowo niklowych
    dwa akumulatory litowe. Działa a zysk taki że zamiast jak był nowy działał ~90 minut
    to teraz trzy godziny i jeszcze ma rezerwę. Od dwóch złotych za sztukę z darmowa
    dostawa kosztują takie cuda w Chinach. Takie tematy jak ten to zwracanie dupy przez
    głupków dla głupków żeby mogli się popisywać.