eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w bev do wyrzuceniaRe: Baterie w bev do wyrzucenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.157.25.139.242
    !not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Date: Fri, 28 Apr 2023 17:43:06 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <7op4aut0mkvq$.1ecaxuee34caf.dlg@40tude.net>
    References: <u2a9dt$1sn$3$Cav@news.chmurka.net>
    <64493558$0$2965$65785112@news.neostrada.pl>
    <17sj28u0lnfh4.1b1t368cz61kt$.dlg@40tude.net>
    <64496f1d$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>
    <z...@4...net>
    <6770573452$20230427151557@squadack.com>
    <5qvtfnqb9okg$.zt2hono6w2l.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <1wvdlvqvd6fn1$.1dpl0xkj9r1bv$.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <u2fh7a$fso$3$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    NNTP-Posting-Host: 157.25.139.242
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="157.25.139.242"; logging-data="17412";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:c9eCvbWYTIVuKu6DHBv4q55TRNg=
    sha256:qaL9khHA+XrmuPxPlWNcKAEXyejZKnpnacEacjRwqcM=
    sha1:+pMdgeyyAvJJNPjDTQZfTDkm5h0=
    sha256:x2FCt5xNUf7VH6mM0NajG9fkORW0G9gvyTQwHTktV2U=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2713415
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 28 Apr 2023 06:58:08 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > W dniu .04.2023 o 06:15 Cavallino <C...@k...pl> pisze:
    >> W dniu 27-04-2023 o 21:25, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >>> W dniu .04.2023 o 21:20 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:
    >>>
    >>>> Zakładając, że dzienny przebieg wymaga 20 albo 13% pojemnosci ..
    >>>> to lepiej doładowywac codziennie, co 2 dni czy co 3?
    >>>> A moze jednak co 5, bo ?
    >>> Im mniej cykli ładowania tym lepiej, chyba to jest oczywiste.
    >>
    >> Nieprawda.
    >> Liczą się TYLKO pełne cykle, a zdecydowanie gorsze od częstego
    >> doładowywania, jest ładowanie w złych warunkach (0-10%,80-100%, ujemne
    >> temperatury itd).
    >
    >
    > Przy LiFePO4 nie ma czegoś takiego jak pełne cykle.
    > Weź sobie kartę techniczną dowolnego takiego akumulatora i zobacz co
    > producent podaje.
    > Zazwyczaj znajdziesz tam:
    > 80 % DoD 2500 cykli
    > 70 % DoD 3000 cykli
    > 50 % DoD 5000 cykli

    Oplaca sie, bo 50*5000 to 250kcyklo%, a 80*2500 to 200kcp

    > 30 % DoD 7000 cykli

    a tu tylko 210kcp, wiec sie nie oplaca :-)


    > gdzie DoD głębokość rozładowania
    > Przy 10% możesz mieć 100 000 cykli.

    A to liczone od 100%, czy dowolnie?

    Bo jak ktos jedzie od 50% do 20, potem szybkie ładowanie do 50%,
    potem jedziemy do 20, ładujemy do 50 itd ... to bedzie 7000 cykli,
    czy nie?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: