  • Data: 2023-06-07 19:58:56
    Temat: Re: Baterie w laptopie
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 7 cze 2023 o 16:14, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > U mnie cykl hibernacja-dehibernacja trwa/trwał niespełna minutę.

    Trwał -- przynajmniej w wypadku Acera na Inteleu z 24 GiB RAM.
    Teraz -- tylko na potrzeby tego postu, gdy mam 24 GiB RAM:

    - hibernacja trwała 35 s
    - powrót z hibernacji 60 s

    - hibernacja trwała 35 s
    - powrót z hibernacji 55 s

    - hibernacja trwała 33.85 s
    - powrót z hibernacji 49.51 s

    Wcześniej, gdy miałem tutaj 12 GiB RAM, cały cykl mieścił
    się w niecałej minucie.

    > Mogę zmierzyć dokładniej. Jeden laptop ma 20 GiB RAM -- inny
    > (od paru dni) ma 24 GiB RAM; oba mają 64W10 startujący z HDD.
    > (oba mają też NVMe, ale na co dzień systemy startują z HDD)
    > W obu wypadkach hiberfile jest kompresowany maksymalnie.

    > Cykl usypianie-wybudzanie trwa rzecz jasna zdecydowanie krócej.
    > Acer na Intelu -- niespełna 15 sekund, przed chwilą, w trakcie
    > pisania tegoż postu, na potrzeby tego postu.

    Kolejne sprawdziany:

    - uśpienie 17 s
    - powrót z uśpienia 7s

    - uśpienie 12 s
    - powrót z uśpienia 3s

    i kolejny raz

    - uśpienie 12 s
    - powrót z uśpienia 3s

    (12.2 i 2.55 -- dokładniej, choć to mała mówi, gdyż
    słaba jest synchronizacja palca sterującego stoperem)

    - uśpienie 12 s (12.9 s)
    - powrót z uśpienia 2s (2.2 s)

    Podałem rzeczywiste wyniki. Stoperem był tu telefon pokazujący
    setne części sekundy, które zaokrągliłem do pełnych sekund bądź
    dziesiątych części sekundy; raz nie zaokrągliłem...

    -=-

    Za jakiś czas być może zmierzę to samo Acerem na Athlonie,
    który ma 20 20 GiB RAM. (w usypianie zapewne mała różnica,
    ale w hibernacji -- zasadnicza)

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'