    From: "Paul" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Bezpiecznik półprzewodnikowy N25W - jak go sprawdzić?
    Date: Mon, 13 Jul 2009 08:40:38 +0200
    Sender: p...@7...adsl.inetia.pl

    Użytkownik "Desoft" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:h3eg0k$mii$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Paul" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zastanów się, co mierzysz? diodę?
    > Przeczytaj instrukcję obsługi miernika.
    > Dowiedz się jakim napięciem mierzysz, jeżeli używasz omomierza.
    > Czy tym miernikiem da się mierzyć elementy w układzie?
    > (każdym się da, kwestia doświadczenia)

    jakoś inni nie mieli problemów ze zrozumieniem tego co napisałem.
    Napisałem że bezpiecznik ZACHOWUJE SIĘ JAK DIODA.
    a pytanie było: czy tak powinien sie zachowywać?

    > Nie ma bezpieczników jednokierunkowych - wogóle co to za nazwa :-)
    > A ten który mierzysz nie przewodzi w żadną stronę.

    po raz kolejny kłania się czytanie ze zrozumieniem.
    w moim tekście występuje BEZPIECZNIK N25W, nie pisałem nic o "bezpieczniku
    jednokierunkowym".

    w sumie z postów kolegi dowiedziałem się tylko, że nie potrafie sie
    posługiwać miernikiem :-)

    innym kolegom (J.F., AS i John Smith) serdecznie dziękuję za rady, zaraz
    jadę na wolumen po bezpieczniki,
    mam nadzieję, że po wymianie kompakt ożyje.

    pozdrawiam
    Paweł