    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Bezprzewodowy przycisk do automatyzacji
    Date: Fri, 24 Mar 2023 16:02:16 +0100

    On 24/03/2023 15:47, io wrote:
    > Masz pretensje, że ktoś Ci publicznie wytknął słabości proponowanych
    > rozwiązań technicznych?

    a) nie mam pretensji, raczej wdzięczność za dostrzeganie starań jako
    hobbysty.

    b) nie udało ci się nic wytknąć. Mój centralny HA pracuje, na złość
    teoretykom usenetowym, bez problemów od wielu lat. Znam wielu którzy
    mają nawet lepiej zorganizowaną bezawaryjność HA, bo mój pracuje na
    zwykłym PC. To kwestia wiedzy z zakresu IT, sieci, OSów, narzędzi i
    kilku innych rzeczy. Nie każdy tak może. Wielu zadowoli się gównoappką
    na telefon do gaszenia światła w kiblu i wręcz będzie nazywać to smarthome.

    c) mam dostatecznie przemyślaną automatykę, że awaria nic istotnego nie
    zmienia, więc bredzenie o tym że to awaryjne jest pozbawione sensu, bo
    najzwyczajniej, gdybyś chciał tą awaryjność oszacować na przestrzelni
    lat, to wychodzi dzielenie przez zero.

    d) Twoje argumenty to bliżej nieokreslona "decentralizacja" która, jesli
    by ją rozumieć na serio, sprowadza się do niemożności łatwej integracji.
    Ja najzwyczajniej oszacowałem, że zalezy mi na integracji wielu bardzo
    różnych systemów, a u Ciebie w krzakach siedzą ruskie hackery se
    skanerem, więc masz inne potrzeby. Dla każdego inne rozwiązanie. I ani
    jedno nie jest idealne. Tym bardziej, że niektóre wydrenują ci budżet za
    70zł za przycisk.

    e) stałeś się agresywny. EOT.