-
Data: 2010-05-06 09:10:55
Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
Od: jacek2v <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 4 Maj, 14:26, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> "jacek2v" <j...@g...com> wrote in message
>
> news:1a8d172a-a873-4fd4-8341-2c7e601ee86b@a34g2000yq
n.googlegroups.com...
>
> >> Ja to w pełni rozumiem i znam człowieka starszej daty ktory
> >> "wychował się" na maluchu i przesiadł się na coś lepszego
> >> i strasznie auto kaleczy... Nigdy 5 biegu w mieście nie używa,
> >> większość krótkich tras robi na dwójce, czasem trójce bo mu
> >> się wydaje że wyższy bieg to za szybko auto jeździ...
>
> > Ja też nie używam 5 biegu w mieście, bo tam nie wolno jeździć ponad 80
> > - przeważnie :)
> > U mnie na 4 biegu przy 80 jest ciut powyżej 2k obrotów :) - może ten
> > człowiek też ma samochód o podobnej charakterystyce?
>
> Nie wiem dlaczego te ciut powyżej 2k obrotów Cię powstrzymuje?
> Jak na 5 tym biegu będziesz miał 1700 lub 1800 to będzie OK dla
> toczenia się po równym, a jak będziesz chciał przyspieszyć to redukcja.
Nie zrozumieliśmy się. Na 4 biegu przy 60 mam ok. 1500obr :), a na
tzw. luzie mam 900obr. Jak wrzucę 5 bieg to mam coś ok. 1000, spada
moment i robi się niebezpiecznie bo nie można przyśpieszyć, a szybkie
hamowanie grozi zgaszeniem silnika i nie można zrobić hamuj-gaz :).
Redukcja trwa dłuuuuugoooo za długo w sytuacji krytycznej :)
Poza tym staję się zawalidrogą, a wyznaję zasadę, że nie tylko ja na
drodze i nie najważniejszy mój portfel :)
Pzdr.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.05.10 09:13 jacek2v
- 06.05.10 13:37 Pszemol
- 06.05.10 13:32 Pszemol
- 06.05.10 13:31 Pszemol
- 06.05.10 13:44 J.F.
- 06.05.10 14:01 Pszemol
- 06.05.10 14:40 kamil
- 06.05.10 14:42 kamil
- 06.05.10 14:43 kamil
- 06.05.10 15:32 Krzysiek Kielczewski
- 06.05.10 16:00 Pszemol
- 06.05.10 16:04 Pszemol
- 06.05.10 16:26 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 06.05.10 17:18 Pszemol
- 06.05.10 18:10 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-30 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-30 Kolejni bezrobotni inżynierowie na zasiłkach...
- 2025-07-30 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-30 MILLER ZAORAŁ PRO-UKRAIŃSKIEGO REDAKTORA
- 2025-07-29 "cywilny przemysł stoczniowy w USA praktycznie nie istnieje"
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Re: PLL LOT na pokładzie zemdlało kilku pasażerów, a linie lotnicze nie zapewniły nawet podstawowego wsparcia - choćby szklanki wody.
- 2025-07-29 Re: Podkreślają też wielką szkodliwość zdrowotną wiatraków, które usytuowane bardzo blisko siedlisk ludzkich mają negatywny wpływ na zdrowie ludzkie".
- 2025-07-29 Re: bełkot reklamowy eSIM, których nikt nie chce, bo są niebezpieczne.
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Warszawa => IT Data Analyst (Power BI) <=
- 2025-07-29 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-07-28 Warszawa => Sales Executive / KAM <=