  • Data: 2021-11-25 13:04:09
    Temat: Re: Blachosmrody
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Nov 2021 12:44:46 +0100, Cavallino wrote:

    > W sensie że ubywa też milion?
    > Obstawiam, że daleko mniej, patrząc na to co po drogach jeździ.
    > Może za 100 tys...

    Masz skrzywione spojrzenie :-)
    Policz np na parkingu pod supermarketem :-)

    Jeszcze taka ciekawosta z Allegro czy otomoto.
    Kiedys sie w Polsce sprzedawaly masowo fiaty siena i daewoo lanosy.
    Zobaczcie na oferty sprzedazy teraz.

    Co sie z tym stalo? Ukraincy wywiezli czy na zlom trafily?

    > Kiedy się skończyły Twoim zdaniem, w 1990? ;-)

    1989

    > Więc po co głupoty wypisujesz?

    Bo nie wiem o ktorym roku piszesz 1985, 1990, 1995 ...

    > , i stopniowo przybywalo.
    >
    > No właśnie.
    > To po co zaprzeczasz?

    Przybylo, ale czy tak duzo?

    No owszem, kiedys pod Wroclawiem nie bylo wielkiego korka w niedzielne
    popoludnie ... ale to jeszcze pare lat temu nie bylo.

    > Bo już wtedy widocznie było za mało miejsc.

    Niby jakos tak, ale ... a dzis co - mieszkancy parkuja hen daleko, czy
    nadal samochodow nie maja ... z wyjatkiem tych, co maja :-)

    > Nie mam tego problemu.
    > I nie muszę płacić. ;-)

    Teraz to i ja nie mam - bank przez internet, bywam raz na pare lat :-)

    J.