    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Blachosmrody
    Date: Thu, 25 Nov 2021 13:23:01 +0100
    <smtr7p$3ed$1$Cav@news.chmurka.net> <snh9hm$1j25$1@gioia.aioe.org>
    <sni1rc$42v$2$Cav@news.chmurka.net> <snm4oc$1sda$1@gioia.aioe.org>
    <snn8ke$vmj$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <snnpjd$9b5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1mgw9k1ux6tdk$.q2y6y0rzilt4$.dlg@40tude.net>
    <snnsvg$b3c$1$Cav@news.chmurka.net>
    <n...@4...net>

    W dniu 25-11-2021 o 13:04, J.F pisze:

    > Masz skrzywione spojrzenie :-)

    Albo Ty.

    > Policz np na parkingu pod supermarketem :-)

    Po co?
    Tak to można badać wpływ cen paliwa na ilość chętnych na zakupy.

    > Jeszcze taka ciekawosta z Allegro czy otomoto.
    > Kiedys sie w Polsce sprzedawaly masowo fiaty siena i daewoo lanosy.

    Masowo tzn ile w sumie?
    I jeśli złomuje się 100 tys rocznie, to kilkanaście lat nie wystarczyło
    Twoim zdaniem na pozbycie się lanosów i sien?

    > Zobaczcie na oferty sprzedazy teraz.
    >
    > Co sie z tym stalo? Ukraincy wywiezli czy na zlom trafily?

    Wszystkie po trochu.
    Plus część gnije w szpach i na parkingach.

    > 1989

    1 stycznia dokładnie.
    I jakoś aut nadal jeździło mało.
    Bo ich po prostu było mało.

    > Bo nie wiem o ktorym roku piszesz 1985, 1990, 1995 ...

    O wszystkich do 1990 powiedzmy.

    > Przybylo, ale czy tak duzo?

    10 krotnie, albo i więcej.

    > Niby jakos tak, ale ... a dzis co - mieszkancy parkuja hen daleko, czy
    > nadal samochodow nie maja ... z wyjatkiem tych, co maja :-)

    Nie wiem co to za osiedle, opisujesz jak jakieś pokomunistyczne slumsy.

    > Teraz to i ja nie mam - bank przez internet, bywam raz na pare lat :-)

    Pisałem o parkowaniu w centrum.